- 1732 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ANNE DUASI
Bir zamanlar annem, istemediği veya ona göre yanlış olduğunu düşündüğü bir şeyi yaptığımda bana kızarsa "Bir gün sen de anne ol ve sen de gör" derdi.
Dünya bile dua ile dönermiş, evet o güzel dualar tuttu. Çok şükür Allah bana iki güzel prenses verdi, anne oldum. Dünyada cenneti annelik duygusu ile yaşadım..
Anne olmanın evladın için sonsuz umut beslemek olduğunu, evladını hesapsızca sevmek ve asla vazgeçmemek olduğunu işte o zaman anladım.
Tüm evlatların anneler için kusursuz güzelliği simgelediğini ve dikkatli bakılırsa her çocuğun Dünya tatlısı olduğunu, gözlemledim.
Anne olmanın tüm anneleri anlamak olduğunu fark ettim.
Evlat yetiştirme zorluklarının farkında olarak, tüm annelere hayranlık ve gıpta ile bakmayı, eğer anne ise sokaktaki kedinin, köpeğin veya hangi canlıyı düşünürsen düşün, daha bir saygıyı hak ettiğini öğrendim.
Anne olmanın ilave bir duyu olduğunu, yavruların kilometrelerce ötede iken sıkıntılarının hissedilmesi, sevginin en ötesi, insan olmanın doruk noktası ve bir olgunlaşma süreci olduğunu, bazen uzaktan seyretmek zorunda kalsa da yavrusu nerede ve ne sekil de mutluysa, o sekil de mutlu olmayı başarmak olduğunu anladım.
Canım Annem;
Evladın olarak yalnız ve zorda iken her ne şekilde olursa olsun sığınılacak tek limanın senin yanın olduğunu zaman içinde çok daha duyarak ve hissederek öğrendim.
Annelerin en güzeli, bana ettiğin o güzel dualar için sana binlerce kez teşekkür ediyorum. Şimdi aynı duaları ben de prenseslere ediyorum. "Bir gün siz de anne olun"
Kaç yaşında olursam olayım cennet kokunu ciğerlerime doldurarak dizlerinde yatayım. Güzel sözlerin kulağımda çınlasın. Bitmek bilmeyen yağmurlar olsa bile sen gök kuşağım ol. Seni çoook ama çok seviyorum.
ANNEM;
Anneler günün kutlu olsun.
YORUMLAR
Çok güzel cümleler, çok güzel hisler. Bütün anneler güzeldir. Bende annemi cok seviyorum. Ondan uzakta olsamda, onun kokusunu içimde hep hissediyorum . Bütün annelerin 'Anneler Günü''nü kutluyorum. Ve annemi çok seviyorum
Tebrikler
Saygılar, sevgiler