- 656 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİZ TÜRKLER
BİZ TÜRKLER
Son yıllarda, içte ve dışta Türklere karşı nefret propagandaları yapıldığını üzülerek seyrediyoruz. Üstelik kendimizi savunma görevini üslenen zatlar, bir daha gündeme gelmeyecek bir şekilde savunmuyorlar.
Yıllardan beri Ermeniler, 1915 tarihi yıl dönümünde Türk devleti tarafından soykırıma uğradıklarını dünya kamuoyu önünde veryansın yaparak reklamlarını yapıyorlar.
Biz Türk devleti olarak hemen savunmaya geçiyoruz. Bu gelenek dün vardı yarında olacaktır. Görüyorsunuz, haklı olduğumuz davada haksız duruma düşürülüyoruz. Oysa gerçekler Ermenilerin yaygaraları gibi değildir. Ermeniler, 1915 tarihini kendilerinin soy kırıma uğradıkları yıl olarak ısrar ediyorlar. Türkler de 1915 tarihini Çanakkale savaşının olduğu tarih olarak ısrar ediyor. Bir taraf yalan söylüyor ama hangi taraf? Çanakkale savaşı değil, Çanakkale savaşları dersek daha gerçekçi olacaktır. Çünkü Çanakkale savaşı, 3-Kasım 1914 ve 18 Mart 1915 tarihleri Türk bağımsızlık savaşının temelleri Çanakkale de başladı. Çanakkale boğazında cereyan eden seri deniz savaşları, Gelibolu yarımadasında 25 Nisan 1915- 8-9 Ocak 1916 tarihleri arasında yapılan kara savaşı 9 ay sürmüştür. Türk tarihinin en şerefli sayfalarını dolduran bir zaferdir destandır. Tabi ki bu savaş, Türk ulusuna Atatürk gibi bir lider hediye etmiştir. Çanakkale savaşının anatomisinin kıssası budur.
Ermeni soykırım iddialarına gelince, ermeni soykırım başlama tarihi 24 Nisan 1915 tarih olarak ısrar ediyorlar. O tarihlerde, İstanbul’da yaşayan ermeni vatandaşları, Çankırı ve Ankara yakınlarına göç ettirmek üzere sürgüne gönderildi. 27 Mayıs itibariyle de bu uygulama ülke çapında bir operasyon haline getirildi deniliyor. Lütfen duygusal olarak değil, mantıksal olarak düşünmenizi istiyorum. Savaşarak çeşitli ulusların istilasından kurtulmaya çalışan bir devlet, aynı ay ve gün içinde Ermenilere nasıl soy kırım edebilir? Bu asılsız ve mantık dışı bir iftiradır. Ermeni tezini benimseyen devletler, lütfen kendi tarihlerini gözden geçirsinler. Yer küresinin üzerindeki devletlerin tarihi Türklerle beraber yazılmıştır. Devletler, yazılı tarihlerindeki Türk ismini sildikleri zaman tarih olmaz. Dünya devletleri, tarihlerini biz Türklerle yazmışlardır yazmaya devam etmektedir.
Abdullah ziya kabak
GÖRÜŞ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.