- 811 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
FACEBOOK MANYAKLIĞI ÜZERİNE
Öyle zannediyorum ki bir çok insanın facebook hesabı vardır benimde var ancak ilginç olan ve dikkatimi çeken bir ayrıntı var ki onu sizlerle paylaşmak isterim,bazı arkadaşlar yaşadıkları her anı,her dakikayı aklınıza gelebilecek her şeyi bir şekilde facebookta yayınlıyor şu an tuvaletteyim ! birazdan sıçacam ! şu an işim bitti çıkmak üzereyim ! yav sen mecburmusun birader her anını paylaşmaya biraz kendine ait özelin olsun,mahremiyetin olsun ya da özlet kendini insanlar seni merak etsin bu nedir ya ! bu olsa olsa arkadaşlar bana göre sıyırmış bir zihniyetin yapacağı iş olabilir ya da sonradan görme olup yaşadıklarını insanlara bir şekilde gösterip hava atma çabası içinde olan zavallılara has bir anlayış olabilir,iş öyle bir boyuta gelmiş durumda ki böyle tipleri arayıp sormayada gerek yok,aç facebook hesabını nasılsa adamın her saniyesi orda mevcut durumda merak etmeye gerek yok yani,çünkü senin merak duygunun yaşamasına imkan yok,eskiden ne güzeldi insanlar birbirini arar sorardı sesini duymak isterdi çünkü henüz facebook falan icat edilmemişti öyle her şeyimizi uluorta sergileyecek kadar zıvanadan çıkmamıştık,kendimize ait sınırlarımız vardı oysa şimdi ne sınır kaldı ne de başka bir şey,bu belkide bir anlamda onaylanma ihtiyacıda olabilir yani birilerinin seni beğenmesi durumunda hissettiğin mutluluk hissiyatı olarakta ifade edilebilir öyle yada böyle bilemem…ama bildiğim bir şey varsa ben onlar gibi değilim peki o zaman niye facebooktasın diyebilirsin ? teknoloji bu kadar ileri bir boyuta ulaşmışken sen onun dışında kalmayı beceremiyorsun bence kalmamalısında…ama teknolojiyi kaçırmayayım derken dikkat ette aklını kaçırma.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.