- 410 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ruhunu tesl et
Ruhunu teslım et bedenıne, koy ver gıtsın, ne olmuşaa şimdiye kadar düşünme hasarlarını, bırak hasarlarıda en kazlarıda, kendını yenı dunyada bulmaga calış, dağıntıların arasında kendını aramakdan yorulmadınmı, bırak her şeyi, ruhunu teslım et yenı dünya seni bekliyor, bir ağac yok oluyorsa yenisi bitmek içindir, bir insan her şeyr rağmen yaşıyorsa , en kazlarıda kaldırır, yeni dunyada kaybolmağıda becerır, insan dediyin her şeyin üstesinden gelir, biraz iyi düşün, hedefe odaklan, pozitif enerjiyle haraket et, kendını sev , hic kimseye hesab verme, hic kimseye seni üzmesi fırsatını tatdırma , sen sensın, yalnız geldın yalnız gıdeceksın, onun içinde kafaya cok şeyi takma yalnız oldugun bu yolda etrafındakıların ne onemı var kı,onem sadece ıhtıyac duydugun zaman yaranır, kendını bır yerlerde huzurlu buluryorsan ,o hıhtıyacın karsılanıyor demekdir, aslında her şey bir ihtiyacdan doğar, o ihtitaclara farklı farklı isimler koyuyoruz, bu kadar basıt işte acsan karnını doyurmak için yemeye ihtiyacın var, toksan hic aklına bile gelmez, işte hayat bu kadar!!! ihtiyacın varsa bir şeye sen onu ararsın, işte bu kadar insan çaresiz....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.