- 684 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HİÇ DÜŞÜNDÜNÜZ MÜ ?
Dünyada ses getiren bir çok sanatsal faaliyet içeren alanda boy gösteren insanlara bakın,ister tiyatrocu,ister sinemacı,ister yazar,ister ressam,ister heykeltıraş,ister yönetmen,ister bir rock müzisyeni olsun… bunların ortak özelliği ciddi bir şekilde alkol ile yıldızı inanılmaz barışık insanlar olmaları yani bu tarz adamlar içince resmen coşuyorlar adeta içince adamların beyni açılıp insanlığı peşinden sürekleyecek eserlere imza atıyorlar,bu bir tesadüf olamaz sıradan yaşayan ve gelenek din vs gibi kavramlara kendini teslim eden insanlardan ilginçtir ki kitleleri peşinden sürekleyecek bir adama ben bu yaşıma kadar rastlamadım,varsa örneği buyurun benimle paylaşın bende öğrenmiş olayım,bırakın kitleleri peşinden sürüklemeyi falan böyle tipler çoğu zaman abuk sabuk söylemlerle kafa bulandırıp insanı daha çok deli eder,insanlığa bir katkısı olmadığı gibi geri gidişin motoru olabilecek adımları hiçbir zaman sergilemekten geri durmazlar,birde kendileri gibi hayata bakmayan kişileri tabiri caizse katli vacip gören bir anlayışa sahiptirler,şimdi değerli arkadaşlar böyle tiplerin yaşadığı coğrafyalar müzikte bir Elvis Presley çıkartabilir mi ? yada resimde bir modi lihani çıkarabilir mi ? ne bileyim edebiyatta uçuk kaçık yazılar kaleme alan bir bukowski çıkabilir mi ? elbette çıkaramaz çıkaramayacağı içindir ki zaten belli bir aşamanın ötesine geçemezler,bırakın kafa ütüleyen bakış açılarını falan,eğer bize itekleyici gücü kazandırıyor ve bizden beklenmeyen atılımları gerçekleştirmemize olanak tanıyorsa o alkol benim gözümde asla haram falan değildir hatta bırakın haramı bilmem neyi onu içmemek bana göre en büyük günahtır,ve ben o günahı işleyecek kadar gözü kapalı bir adam değilim sanırım hiçbir zamanda olmayı düşünecek ölçüde budala bir tavrı hayat felsefesi haline getirme acziyetine düşmedim,düşmeyide bana tanrı nasip etmesin…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.