- 435 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ruhu kör millet
Katliyamların sürmekte olduğu bu dünyada, çiçekler açmaz. Siz bilmezmisiniz, ey körce yalan bir inancı savunanlar, bu sandığınız savunmada, savunmasızları savunacağız. Siz kör millet siz cani millet bilmezmisiniz yaptıklarınızın savunduğunuzun çook ötesinde olduğunu. Zaferler diye kutlarsiniz birde, siz kördende öte. Köre zalimdir sözlerim, siz ki ruhu kör olanlar. Bir damla gözyaşı akar şimdi evrende, deniz olur içinde. Büyüdükce coşar. Siz susturabilirmisiniz onu? Ve bir gün gelir o gözyaşı içinde boğulursunuz. O gün hic gelmeyecek sanıyorsunuz. Siz hangi liderlersiniz? Siz neyin peşindesiniz? Bu dünya sizinle kirlenmekte, ben böyle bir düş kurmamıştım. Bu dünya ağlıyor cığlıklarla, ve siz birgün boğulacaksınız bu yaslar içinde. Siz neyi savunmakta olduğunuzu sanıyorsunuz? Yücelikten çoook uzaklardasınız. Siz hangi cehennemin bile kapısından kovuldunur? Size bu evrende yer yok, ben böyle bir düş kurmamıştım. Biz böyle bir düş kurmamıştık. Kendinizi böyle güçlü hisseden zavallılığın dibindesiniz, zavallıya sözüm zalimdir. Siz zalimler kralı, benim evrenimden çıkın. çıkın ki bahar olsun, çıkın ki çocuklar özgürce yarınların düşüne koşabilsin. Siz oldukca dünya zalim, siz oldukca dünya felaket. çıkın ki benim evrenimden kalbim deniz olmasın. Bilmezmisiniz denizler yutar sizi. çıkın benim evrenimden. çıkın sizi zekasi hiç doğmamışlar, kalpten ve Yaradandan çoook uzakta olanlar.
30.04.2015
Sevilay Oral
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.