ÇOCUKLUĞUM 3
Çocukluğum;gülümseyen yüzüm,yazarken hüzünlendiğim dünüm...
Çocukluğum;yaşanmış güzel günlerim,yaşanmamış düşlerim...
Çocukluğum;ağladığım geçmişim,dönülmez seferim...
Çocukluğum;daha nicelerim,neler nelerim...
Değerli okuyucular;
Bir çocukla başladım bu yola,bir çocuk dünyasıyla...Öyle bir çocuk ki;hala büyümemek için ısrarda,hayatın gerçekleri karşısında çok sarsılmakta...
Yavaş yavaş büyüyen bir çocuk var şimdi karşınızda.Siz de büyüyorsunuz bu çocukla birlikte;biliyorum,hissediyorum...
Masal değil anlattıklarım,masal tadında yaşanmışlıklar.Çıkacak bir kitaptan önce,sizinle paylaşılan duygular,anılar...
Buyrun çocuk dünyasındaki üçüncü hikayeye,
Çocuk dünyamdaki üçüncü anıma:
Birçok oyun oynarız çocukluğumuzda,birçok önemli saçmalık:)İşte onlardan birisi, bahsedeceğim anıcık:)
Ne olduğunu tam olarak çözemediğim ama hala biliçaltımda sakladığım bazı sözlerim vardır benim.Anlamını çözemediğim ama değerlerini bildiğim sözlerdir bunlar...
İşte bu söylediklerimi anlamanızı sağlayacak,devam eden cümlelerimi okuyun ve anlayabilin:)
Hani ellerinizle oyunlar oynarsınız ya,hani ellerinizi birbirine çarparsınız ya;işte öyle bir oyundu bu..Çocuk dünyamıza ellerimizi de katardık.Ee çocuk oyunları bu malum,her araç gereç önemli,her uzuv,her mimik:)taş,toprak,el,kol,bacak,dil,vs...:))
İşte bu oyunları oynarken oyuna eşlik eden sözlerimiz vardı,ama nerden dilimize dolandı,o kısmı meçhul:)
Sorum var size,bilmediğim bir dilde,çocuk yüreğimle..
Buyrun;size soruyorum:sizce bunun anlamı ne?
Bambala bıçkın bambala bıçkın...
Nagım,negım,nagım,negım...
Aga maga vıçcız vıçcız bommmmmm:)
Acaba bütün dilleri araştırsam mı diyorum:)))Ne dersiniz;)
belisss:)