- 463 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Teşekkür
Kimi insanlar bu dünyaya doğarken şanslı gelir kimileri ise şanssız kimi zengin kimi fakir kimi zeki kimi ise çalışkan..önemli olan bu dünyaya nasıl geldiğin değil bu dünyadan nasıl gittiğindir.
Küçük yaşlardan beri genelde bana söylenen çalışmam ailemi gururlandırmam oldu.Kimi zaman başardım kimi zaman ise tersi gerçekleşti.İlkokul zamanlarımda ilk yazımı yazmıştım daha doğrusu bir mektup öğretmenler gününde ilçede bir yarışma düzenlendi ve okulumuz adına katılmıştım.Sonucunda ise aldığım 3.lük beni ve dolayısıyla ailemi çok mutlu etmişti.
Şuan Türk dili ve Edebiyatı okuyorum ilk olarak o mektubu yazmama beni teşvik eden ve önce Türkçe daha sonra da edebiyatı seçmemde etkili hocalarıma teşekkür ediyorum edebiyata olan ilgimi ve küçük de olsa bir şeyler karalayabilmemi onlara borçluyum.
İnsanların hayatında aileden sonra en fazla etkilediği kişiler şüphesiz ki öğretmenleridir.Yıllarca onlarla bir arada bulunuyorsunuz ve doğal olarak konuşma tarzı başarıları vs. sizi etkiliyor.bende ilkokulda ki Türkçe ve lisedeki edebiyat öğretmenlerimden dolayı şimdi istediğim ve küçüklüğümden beri istediğim bölümde okumanın keyfini yaşıyorum..umarım yakın zamanda bende öğretmwnlik mesleğimi elime alır ve beni seven benden etkilenen öğrencilerime kavuşurum..
Bu günlere gelmemde büyük katkıları olan öğretmenlerime bu ortamda teşekkürü bir borç bilirim ve saygılarımı sunarım.Sözümü Mustafa Kemal’in sözü ile bitirmezsem rahat edemem tabiki..
’’Öğretmenler yeni nesil sizin eseriniz olacaktır!’’
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.