- 747 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KAŞIK ADAMLAR****
**** Hayatı tanımak için şahsi çaba göstermenize gerek yoktur. O size kendisini mutlaka tanıtacaktır.
**** Aşk; görmeden, temas etmeden hissetmek, tapmak ve yaşamaksa; bu kelime hak ettiği şekilde kullanılmalıdır.
**** Çukurda ise bir ayak; hem korkak ve hem de çok cesur olur insan.
**** Yaşam : mesafesi,süresi belli olmayan herkes için ayrı bir yürüyüştür.
**** " Kaşık kadar kocası olanın paşa gibi havası olur.".. Doğrudur :)) Kaşık cinsi belirtilmediğine göre; tahta kaşık olduğu var sayılırsa oh ne ala her ele iki şer kaşık " Kekliği düz ovada avlarlar" şıkıdım da şıkıdım !!!!
**** " Kaşık kadar kocası olanın paşa gibi hükmü olur. " İyi öyle olsun da ; ya harikulade,namuslu, edepli kadını olan erkeğin hükmünün dünya da geçerli olacağı akla gelmez ki ?
**** " Kocan kadar konuş !!! " Bu ne ya böyle... Öyle diyorsunuz da ; neden " Kadının kadar konuş " demiyorsunuz. Yine kadını geri plana atmanın örneği !
****" Kaşık kadar kocası olanın paşa gibi forsu olur.." Ne tür kaşık ? Malum bir sürü modeli var. Çay, tatlı, çorba, kepçe... altun, gümüş, madeni, plastik vb...Buna da bir açıklık getirselerdi ya !!!
**** Ateş ve buz... Ritmine uyup notaların kalksalar dansa , ne olur sonunda ? Ateş buzu eritir; buz eridikçe ateşi söndürür.Ve netice sadece sevdayı öldürür.
**** Görmek mi istiyorsun kendini ? Gir o zaman bir lahza olsun yüreğime .
********** Yürüyorum yolda.. Maşallah çoğunun elinde telefon..Ve bir o kadarı da "Aşkım" diyor karşı tarafa ,duyuyorum..Allah Allah !!! Sanki konuşulanların hepsinin adı AŞKIM...
Aşkım aşağı ,aşkım yukarı..Ne kadar entrasan.ve tuhaf,dikkat çekici.. .Yapmayın !!! Bayanlar,baylar.;. yapmayın.!!. Bu kadar ucuza gitmesin bu üç harf.. O kadar basit ve ucuz mu yaaa..?
Aşkım.!!.Daha dün bir ,bugün iki gün olmuş; birbirinize merhaba diyeli,tanışalı şu veya bu şekilde…hepsi birer çay içmişsinizdir, yaş pasta bir dilim belki yanında...O kadar!!..Ama hitap "Aşkım!"..
Her yerde,her ortamda vara yoğa,yerli yersiz; her şeye bu şekildeki hitap aslında afilenmek,caka, hava cıva işte.. Az ilerde köpeği ile yürüyen hanımefendi’nin hayvan severliği takdire şayan..Ne hoş!!! Ya o da tutup “ aşkım ! “ diye seslenmez mi !!! Ya tamam; eşin,sevgilin,arkadaşın, çocukların aşkın da; ya köpeğin nerden aşkın oluyor anlamıyorum ki.. Yok mu o cici ve cins köpeğin bir adı ki ? Hitap etsen,çağırsan o adı ile .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.