- 1002 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SİKTİRET
Çok sık kullandığım bir kelimedir siktiret kelimesi,bana göre kendi içinde başlı başına bir devrim ifade eder, “siktir et gitsin “ dediğimde o an yaşadığım sıkıntılar buhar olup uçar gider,ciğerlerime hava pompalanır gibi bir duyguya kapılırım,çünkü kafaya takmak beni daha çok hasta eden bir davranış olarak kendini gösteriyor,daha önce böyle yapmıyordum yani henüz siktir etmenin gücünü keşfetmemiştim,takar takar dururdum sonuçta kafama inanılmaz ağrılar girerdi bir boks maçında köşeye sıkışıp balyoz gibi yumruklara maruz kalan boksör gibi kendimi o yumruklardan korumaya çalışırdım ama ben kaçmak istedikçe yumrukların şiddeti daha çok artardı ve canım yandıkça ne yapacağını bilmez bir halde düşünür çoğu zamanda çıkış yolunu bulamazdım,artık ise kaçmıyorum çünkü siktir etmeyi öğrendim bir anlamda nehirde yolcuk ettiğimi düşünüyorum içinde bulunduğum kayık çok ta çürük değil yani su almıyor sadece akıntıda sürükleniyorum nereye gittiğimi bilmiyorum ama sonuçta suyun içinde değilim korunaklı bir yapının içerisinde ilerliyorum önceden kürekle müdahale eder sağa mı sola mı nereye gideyim diye debelenip dururdum ve yanlış yollara girip tekrar başa sarardım şimdi siktir ediyorum ve kendimi onun ellerine bırakıyorum her şey olacağına varıyor… yani yaşanması gereken yaşanıyor ve biz gidişatın rotasını değiştirmek istedikçe Sadece zaman kazanıyoruz,ama nihai sonucu etkiyecek bir hamleyi hiçbir zaman atamıyoruz ,tavsiyemdir bence sizde siktir edin…bırakın antidepresanları ilaçları falan onlara ihtiyacınız yok sadece bağımlı olup onların kölesi olursunuz canınızı sıkan ne varsa,sizi kim uyuz edip delirtiyorsa,gözünüzde büyüyen sorunlar gece uykunuzun içine ediyorsa,yapmanız gereken tek bir şey var, derin bir nefes alın ve o sihirli cümleye sıkı sıkı sarılarak tekrar edin sizi duyacaktır ve yardımını esirgemeyecektir eğer bana el uzattıysa emin olun sizinde eliniz boş kalmayacaktır.
YORUMLAR
Hayatında iki kitap yüzü açmadığı her halinden belli bir adam bana asla akıl veremez,benim tarafımdan direk şutlanması gerekendir,ciddiye almam ve asla önemsemem,lütfen aklı başında adamlar eleştiri yapsın ve benimde onları ciddiye almam mümkün olsun gereksiz adamlarla işim yok !
KIZGIN ADAM tarafından 4/25/2015 9:34:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
KIZGIN ADAM tarafından 4/25/2015 9:35:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
KIZGIN ADAM tarafından 4/25/2015 9:36:05 PM zamanında düzenlenmiştir.