- 643 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
DOKUNMATİK HAYATLAR
Son zamanlarda herkesin elinde tuğla büyüklüğünde dokunmatik ekran olan koca koca telefonlar görmeye başladım neredeyse bu tarz telefon sahibi olmayan kimse kalmamış gibi bir durum sözkonusu,hatta iş öyle bir boyuta varmıştı ki böyle telefon sahibi olmayan kişiler sorgulayan bakışlardan kendisini kurtamıyordu,niye sende yok ? aaa sen hala normal telefon mu kullanıyorsun ?ama onlar çoktan tarih oldu gibi ipe sapa gelmez içi boş olan sözler aynı şekilde yine içi boş olan kafalardan çıkarak trajikomik bir manzaranın oluşmasına neden oluyordu,kendi adıma konuşmam gerekirse hiçbir zaman böyle bir telefonum olmadı istesem olabilirdi şu an kullandığım telefon son derece basit sadece iletişim ihtiyacıma cevap verecek nitelikte bir telefon oda bana zaten fazlası ile yetiyor,geçen gün bir arkadaşım elimdeki telefonu gördü ve bana şöyle dedi “ben o telefonu masanın üstüne koymaya utanırım” vay anasını demek telefondan utanmam gerekiyormuş ! yani her şey tamam utanmak için elimizde bir telefon mu kaldı ? bu nasıl bir kafadır anlayan varsa bir zahmet bana yardımcı olsun,öyle zannediyorum ki telefon artık bir iletişim aracı olmanın ötesinde insanlar arası üstünlük ölçüsüne dönüşmüş durumda benim ki senden daha iyi,seninki geri model,ben geçen hafta aldım,sen iki hafta önce almıştın vs türünden benim anlamadığım ve anlamamın mümkün olamayacağı durumlar yaşanıyordu,öyle insanlar görüyorum ki adam asgari ücret 950 tl maaş alıyor bir bakıyorsun elinde 2500-3000 tl değerinde olan dokunmatik ekran telefon var şimdi haklı olarak soruyorsun,ulan senin neyine dokunmatik ekran telefon hayat sana zaten dokunmuş dokunacağı kadar ayranın yok içmeye bilmem neyle gidiyorsun sıçmaya derler Daha ne demeli bilmiyorum ki Allah ıslah etsin demek sanırım en doğru cümle olsa gerek Şunuda söylemek isterim bu tarz telefonları işlerini takip etmek için kullanan iş dünyasından insanlar var onları tenzih ederim internete girmek,mail trafiğini kontrol etmek vs işleri takibini yapmak adına kullanabiliyorlar onlara zaten sözümüz yok,eleştirimi yönelttiğim kitle sanırım vermek istediğim mesajı almıştır son olarak şöyle bitireyim,dokunmatik ekran telefonlar dokunacağı kişileri gayet iyi biliyor bana dokunmaları pek mümkün görünmüyor bir şeyler dokunuyor bana evet mesela Tolstoy dokunuyor,Ataol behramoğlu dokunuyor,ümit yaşar Oğuzcan dokunuyor,Andrea bocelli dokunuyor, ve onların dokunmaları o kadar iyi geliyor ki inanın başka bir şeyin dokunmasına asla ihtiyacım kalmıyor…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.