- 13360 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Babama...
Canım Babam..Saçlarındaki akların ve yıllardır yaşattıkların ve yaşadığım her ana iz bırakan bakışlarınla aklımdasın.Günün kutlu olsun.Her zaman olduğu gibi yine bana bir kez olsun"seni seviyorum yavrum,kızım" demeni dileyerek ve bunu gerçekten hissedebilmeyi umut ederek seni yaşamak ve anlamak istiyorum bu günde...Biliyorum birazdan buz gibi bir sesle sadece "teşekkür ederim "diyeceksin.Olsun babamsın özlediğim ve hep yanımda olmasını istediğim varlıksın.
Neden beceremedik?neden bir kez olsun dizlerine yatma cesaretini göstererek saçlarımı okşamanı isteyemedim.Öyle uzakta öyle uzaksın ki .Mesafelerin uzaklığı değil bu uzaklık sen yüreğimden uzaksın.Hangi dili konuşuyordun ki "seni seviyorum"u duyamadım ,hissedemedim ,anlayamadım.Neden hep korktum senden ,neden hep kaçtım.Yanımda olmalıydın Babam ihtiyacım olduğunda sığınacak limanım,arkadaşım,sırdaşım,dostum olmalıydın.Yılları nasıl devirdik nasıl geçti zaman farkındasın değil mi şimdi sen kış mevsiminde bense hazan mevsiminin gazellerini döküyorum.Ağlıyorum ,aklıma geldikçe aramıza ördüğümüz çelikten zırhın soğukluğunda üşüyorum.Üşüyorum babammm...üşüyorum.
"Ben çocuklarımı çok seviyorum" Ah babacım bunu söylerken aynı zamanda bunu hissetmeni,hissettirmeni ne çok istedim.Uykuda değil, bizi uyanıkken sevmeni ,bakışlarında ki o ifadenin korkusuyla değil yüreğinden diline dökülen sözlerinle bizi sevdiğini söylemeni ne çok istedim ne çok bekledim bunun ezikliğini ne çok yaşadım anlatamam.
Neydi seni bütün bunları yapmaktan alıkoyan...anlayamadım,anlamadım.Şimdi yanında değilim,yanımda değilsin.İşin acı tarafı ne biliyormusun,yalnızlığımın çaresizliğimin hayata korkuyla bakışımın,sen çocukluğumun,sen gençliğimin,sen yarınlarımın katilisin.
Kimse sen olamadı bana.Baba şefkatini aradım durdum yalancı dizlerde sahte yüreklerde.Olmadı babam olmadı.SEN ZATEN YOKTUN...KİMSE DE SEN OLMADI.
Yıllar sonra belkide ilk kez içimde sürekli kanayan bir yarayı.Babama özlemi anlattım.Özür dilerim babacım.Sana anlatamadım.Çığlıklarım,isyanım o kadar güçlüydüki,duymadın.
İşte bir tebessüm :) eğer bunları okuyabilseydin..."hanımmmmm senin bu kızın anarşist ruhlu,neleri eksik bilmiyorum ki" dediğini duyar gibiyim.
CANIN SAĞOLSUN BE BABACIM....İyiki varsın yinede....