O YARE MEKTUP
Yine bu kalemi senin için dokundurdum bu boş temiz sayfalarıma tıpkı sen gibi.Her yaprağında sen varsın sana yazdığım şiirler ve o güzel ismin ( mustafam ).Hatıralar mazide kaldı bunun acısını bilirmisin ?
Yoksa çoktan ismimi kara kalemle çizdinmi ?
Ahh ALLAHIM kaderime seni yazsada asla bırakmasam.Yalnız ben baksam o kurban olduğum Ela Gözlerine.
Iki çift gözdü beni yerle bir eden.
Ben ya ben hayata dobra dobra bakan kimseyi tınlamayan ben nasıl oldu da kilometrelerce uzaktaki sana yenik düştüm.Bittim, tükendim.
Karagözlerimde ışık, dizlerimde derman, dudaklarım da gülümseme kalmadı.
Meğersem seni tanıyasıya kadar çocukmuşum senden sonrada yaşlı. Ben onun arkasından sadece Defolll git dedim senden sonra da kimseyi kalbimin kapılarını açıp Hoşgeldin diyemedim çok denedim ama olmadı sadece kendimi kandırdım ben..
Sen çıkağelmiştin yeminlerimi bozdurdun, kimse olmayacağına söz veren ben seninle olacağına inandım işte napim.
Bak kızım dedim bu çocuk harbi sever seni aynı acıları oda yaşamış, oda restini çekmiş aşka.GEL birbirimize kol kanat olalım dedik, sözler yeminler verdik.Oğlumuzun, evimizin hayalini kurduk.Ha bide üniversitemiz vardı demi ? Of ulan Mustafa nasıl kıydın bana ben o şairimi istiyorum yalnız bana şiirler yazsın,yalnız beni sevsin.
Evet sen çekip gittin ve ben hayla yaşıyorum bir gazi gibi bu savaştan ayrıldım.Sen kazandın ben gazi oldum evet ama kopan kolum bacağım değil Kalbim oradaki sızıyı asla bilemessin dur orda dur şimdi diyeceksin ki aynısını bende yaşadım bilirim yok Mustafam yok bilemessin bilseydin yanımda olurdun ve ben bu mektubu yazıyor olmazdım.
Gün gelirde gözümün içine baka baka başka bir kızın elini tutarsan o kızın katili olurum.Kahretsin sana kıyamam kıyamam ama karşına dikilir susarak gözlerimle hesap sorarım sana. Sonrası belli zaten senin yolunda ölürüm senin yolunda ölmek benim için arşa yükselmek gibi bişey işte.
Şu bir kesin ki senden başkasına haramım senden başkasına yasak.
Bundan sonra tek tabancayım yalnız senin adın var kalbimde Yemin Ederim BEBEĞiM..
Bu Yazının Gerçekle Hiçbir Alakası yoktur..
Sevğiler Sayğılar
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.