- 768 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Gece yazıları (Meçhul sevgiliye)-17-18. Gece
Gece yazıları (Meçhul sevgiliye)-17-18. Gece
Mektup/ roman
Bu gece daha çok kendimden bahsedeceğim aydınlık yüzlüm. İş yerimi akşam sekiz buçukta kapattım. Ufak tefek bir iki alış veriş yaptıktan sonra evimize girdim. İlk işim aç karnımı doyurmak oldu. Sonra T.R.T 1 de başlayan yeni diziyi seyrettim. Ha bu arada yeni bir huy edindim. Artık televizyonda ilgimi çeken bir program olmadığı zaman radyodan müzik dinliyorum. Şimdi yeni dizinin tekrarını verdiği için tercihim müzik oldu.
Bu günüm çok zorlu geçti. Ama bana inan eninde sonunda işleri yoluna koyacağım ve bu da benim derin bir nefes almamı sağlayacak. Moralimi düzelten şeylerden biri de fırsat buldukça benimle telefondan konuşman oluyor Meçhul sevgilim. Senin o güzel sesini duymak bile bütün akan suları durduruyor. Bana hayatımın en güzel mutluluklarını yaşatıyorsun.
Ama şu da bir gerçek ki seninle yatağımda kucak kucağa yatmayı çok özledim. Çıplak bedenini çıplak bedenime yaslamanı çok özledim. Elimi tutup dolgun memelerinin üzerine koyup bastırmanı çok özledim.
Meçhul sevgilim ben seni çok özledim. Gel artık özlemimi bitir. Seni yudum, yudum içmek istiyor bu adam.
Not; Yarın inşallah taşınma işini bitirirsiniz. Biliyorum işin kolay değil ama senin gibi inatçı deli kadın bu işin de üstesinden gelir.
Seni seviyorum karıcığım.
04.04.2015/ Cumartesi
Saat;22/55
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.