anılar
çiçekli.ağaca kar yağdı.dallar şimdi hem çiçeği taşıyor hemde karı.ölen çocuğunu torbada sırtında taşıyan baba gibi.ne garip bir duygu öldüğünü bildiği halde ölmemiş san ki birazdan uyanacak kollarını açıp ona ilk günkü gibi sıcacık sarılacak.
Yıldızelindeki toprak damın avlusu oldukça geniş ve ortasında da bir çeşme var.taban düz değil yer yer farklı yükseltiler var.yemek yaptığımız zamanlar bulaşıkları burda yıkıyoruz.Sorunlarımızdan fırsat bulursak özel şeylerde konuşuyoruz..Erkeklerin korkulu rüyası saç dökülmesi vs.Bir akşam arkadaşlar şakalaşıyorlar çiğ yumurta ve sarımsak karışımının saç dükülmesini önlediği hatta dökülen yerlerden de saç çıkardığı konuşuldu.bu konuşmadan iki gün sonra okuldan eve döndüm dış kapııyı açtığımda şoke oldum.Tam avlunun orta yerinde birkişi kafası yumurtaya bulanmış,yüzüne aşagıda yumurta ve sarımsak karışımı akmış halde hiç kıpırdamadn duruyor..Kısa şaşkınlıktan sonra gülmeye başladım.
Hamili kat yakinimdir.Ali Koca Gürün ziraat odası başkanı.Sivaslı olmama rağmen Yıldızeline hiç gitmişliğim yok.O zamanlar sağ sol çatışmalarının sık yaşandığı dönem olduğu için acaba bir tanıdık bulabilirmiyiz diye araştırıyoruz ancak geniş bir aile olmadığımız için bazan Güründe bile baba tarafından bir kaç esnafın dışında merhaba diyebileceğimiz insan yok.Anne tarafından tanıdığımız (Allah Rahmet Etsin)Gürün Ziraat odası başkanı Ali Koca Yıldız eli Ziraat Odası başkanını tanıdığını ona bir kart yazabileceğini söyledi.Ve masasının üzerinde duran kutudan bir kart çıkarıp üzerine" Hamili Kart Yakinimdir"diye yazıp altına imza attı.Aldım teşekkür ettim ancak bu kartı bahsi geçen kişiye vermedim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.