- 430 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ihanet
En cok merak edilen konu olmasina ragmen kimsenin arastirmak istemedigi ya da arastirmak icin vakit bulamadigi bir konu. INSANLAR NEDEN ARKADAN VURUR? Aslinda bu konu baslligi altinda cok guzel kitaplar yazilabilir veya filmler cekilebilirdi ama kimse yapmadi ve ilk ben yazdigim icin ozguvenim tam not almakta kendimden.
Dinleyin! ve Bilin istedim , butun insanlar en az bir kere vurulmustur sirtlarindan. Borc alipta vermeyenler degil derdimiz para degil anlatabiliyor muyum? GUVEN! bir yerden tanidik geliyor mu?
Cogu insan hatayi kendinde bulur, neden mi?
Cunku gunahkar olduklarini dusunurler ve sahislarina yapilan her yanlis kendilerine yaradan tarafindan verilmis bir ceza gibi gorunur ozleerine.
Hadi ama ! Birakin bu sacmaliklari,Evet bir gun mutlaka yaptiginiz yanlislarin cezasini cekeceksiniz ama bence bu hesaplar sadece oteki tarafta sorulacak zira dunyada bu kadar kotu insan varken siz kucukken caldiginiz cikolatanin cezasini cok agir bedellerle odeyecek degilsiniz...
Bakin insanlar, erafiniza bakin neden masum cocuklari oldurenler,tecavuz etmekle kalmayip kadinlari kesenler ve hatta yiyenler var! Bence cehennem atesi onlari kizartmak dururken sizden az pismis biftek yapmaya kalkmaz,hosuna gitmez bi kere...
Asil konumuz bu degil tabii,ama olabildigince lafi dolandirmamin sebebi vaktinizi calmak degil sadece dusunmenizi saglamak,dusundugunuz taktirde zaten insan olmaya ramak kalmistir ama devamini getirmek lazim tabii.
Belkide yazinin sonuna geldiginizde gercekten insanlarin guvenini kaybetmenin ne kadar igrenc bir sey oldugunuzu anlarsiniz,zaten okumaktan sikilmayip buraya kadar gelmisseniz siz gercekten ne demek istedigimi anlarsiniz...
Sevgi ve saygidan yoksun insanlarin yonettigi ulkelerde yasiyorsunuz ve beyinlerini gelirken koyunde bozulmasin diye buzdolabinda saklayan insanlarin koydugu kuralllara gore yasiyorsunuz.
Bunu okurken cogu insan soyle diyecek **Sanki sen bizden farkli yasiyorsun** ve kufur yagdirip bu sayfayi kapatacak.
Hayir ben de sizin gibiyim,insanim ve insan gibi yasiyorum ama unuttugunuz birsey var **Kendini asan insanlar,insan ustu yasarlar** ve henuz bilgi dunyasinda bir hucre tanesi kadar olsamda,bilgi dunyasina girmeyen insanlardan bir nebze olsada ustunum.
Neden Guven?
Ey insanlar! Sokakta,pazardan aldigi 3-5 kilo meyveyi torunlarina goturmek isteyen yasli bir kadin gordugunuzde icinizde bir anda olusan acima duygusu ve yardim etme istegi sizi kadina dogru goturuyor,evine kadar yardim etme teklifinde bulunuyorsunuz fakat kadinin yardim teklifini nazikce geri cevirrmesiyle irkiliyorsunuz ve arkanizi donup icinizden kadini hayiflayarak veya kufrederek uzklasiyorsunuz.
Hic biriniz merak etmiyor musunuz neden iyilik yapmak isterken kotu soz soyleyen bir seytana donustugunuzu?
Cunku kadinin size guvenmeyerek hata ettigini, halbuki cok temiz kalpli oldugunuzu ve bu temiz kalp sayesinde cennete bile gideceginizi umuyorsunuz.Birinizin aklina gelmiyor kadinin yasli oldugu ve uzun bir suredir bu lanet dunyada yasadigi.
Hepinizden daha cok gordu kotulukleri,iki yuzlulukleri,yuzsuzlukleri.Belkide gecen hafta tasimasi icin cantalarini verdigi genc delikanli meyvelerle birlikte kadinin aldigi 3 aylik maasi ve birikmis su,elektrik ve gaz faturalarini calarak guvensizlik etkisi yaratmistir? Suc kadinda degil,suc sizde de degil,bu suc bizim insanligimizda olusan sacma duzende ve parayi icad eden medeniyette,Lidyalilarda!
Ama uzulmeyin! en azindan atalarinizin icad ettigi bu igrenc kagit parcalari bir kacinizin yuzunu gulduruyor,bir sureligine olsada...
Arkadan vurulmak,vurmak!
Gelin bi dusunelim, en son kimi sirtindan vurdunuz? Ben cok yaptim,istemeden oldu desemde isteyerek yaptigimin farkindayim ve istemeseydim yapmazdim,sizde oylesiniz,birakin su sacma ozur dilerim,istemeden oldu merasimini! Cunku yappilan her yanlis ve hata isteyerek olmustur. Siz istemesenizde,ben istemesemde muhakkak isteyerek yapan birileri vardir ve kotu emellerine ulasmislardir.
Demek istedigim sey; Gelin birakalim bu adaletsiz dunyanin kurallarina uymayi,dogustan varolan yetenegimiz var sevgi ve saygi adinda. O kadar zor bir sey olsaydi emin olun Liyalilar onu satin almak icin bir seyler bulurdu.
Ama zor degil, o kadar kolay ki sevmek istediginiz seyleri bir anda severken hosunuza gitmeyen seylerden omur boyu nefret edebiliyorsunuz.
Cok guzel bir kiz yada cok yakisikli bir erkek bir erkek gordugunuzde ilk goruste ask diyebiliyorsunuz ve onu kalbinizin en derin kosesinde saklayabiliyorsunuz ama yuzu varoldugundan beri tanridan gelen bir emirle cirkin olan bir insani ilk goruste disliyorsunuz, neden?
Haydi! Yarin ilk gordugunuz ve sevmediginiz insana bir bakin ve sizde olupta onda olmayan bir sey soyleyin! Emin olun hic bir eksik bulamayacakiniz kalplerinizdeki sevgi ve saygi eksikliginizden baska.
Bunu ona anlatin,sevginin ve sayginin ne kadar kolay oldugunu ve ayni zamanda ne kadar degerlli oldugunu anlatin,belkide sizin sayenizde kalbinde bir iyilik isigi parildar ve o da sizden biri olur.
Anliyorum sirtinizdan cogu kez vuruldunuz ve misillemeden eksik kalmadiniz ama bunu size yapana sevgiyle yaklassaydiniz cok daha farkli sonuclar dogabilirdi ve yepyeni,mukemmel bir insanligin tohumlari atilabilirdi.
Yine soyluyorum,tek suclu biziz!
Cunku hata yapanlari duzeltmeye calismak yerine karsilik vermek veya umursamadan donup gitmek istedik.
Hic duzeltmeye kalkmadik cunku acizdik,sevgisizdik,merhametsizdik...
Arkadan vurmamayi ogretmeli,guven duymayi,duyulan guvenleri bosa cikarmamayi ve kalplerimizden butun nefret ve kotulukleri atmayi...
Bize vaadedilen cennet icin degilde gercekten bizden sonra gelecek yeni nesiller icin bunu yapmali ve elimizde oldugunca insanlara gercek insan askini asilamaliyiz!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.