- 897 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
HAYAT
[ italik Orta yaşıma geldiğimde hayatı ben yeni anlamaya başladığımı gördüm.
İnsan yüreğim sevgiyle yaşarken,şerefsiz insanları,riyakarlıkları görmeye başaladığımı gördüm.
Neymişim ben be özgür olamadım,uçamadım hiç
Sevenlere hep saygı duydum.Elimde bir sihirli anahtarım olsa çaresizlikleri,zorkukları,insanların hayatını çözmek isterdim.Sevenleri buluşturur aşıkları yaşatırdım.
Anladım ki ben hayatı yeni yaşamaya başlamışım.Neler göreceğim neler yaşacağım daha bilinmez.Dostum dediğim derdi olduğum insanlar kahpece aldattı beni.Hayat bana daha neler göstereceksin bilinmez.Hayat sen değilsin beni üzen,gücendiren insanlar.Ne diyeyim insanlar size?İnsandan daha değerli bir varlık daha varmı?
Güzellikler kalbinizden eksik etmeyin.Karmaşık duygular yaşıyorum yine elbet ışıksız yaşanmaz.YAŞADIKCA göreceğiz çözeceğiz.
NEBAHAT ERKAN.
YORUMLAR
hayat böyle bir şey işte tamda senin anlatdığın gibi değerli üstat, ancak böyle çetrefilli bir haytın içinde tüm yaşanlara rahmen tüm hayınlıklara inat inadına yaşamak yürek işidir o yürekde sende var...yaşamak aynı zamanda direnmektir. sevgiyle, iyi bak kendine
Ve ipek bir halıya benzeyen toprak
Bu cehennem, bu cennet bizim!
Kapansın el kapıları bir daha açılmasın
yok edin insanın insana kulluğunu
Bu davet bizim!
Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür
Ve bir orman gibi kardeşçesine
Bu hasret bizim!
Nazım Hikmet RAN
CAVEL tarafından 2/19/2010 9:12:03 AM zamanında düzenlenmiştir.
değerli arkadaşlarım yürek insanı o kadar az ki toplumumuzda bunlarda beni gerçekten karamsarlığa itiyor zaman zaman yürekli bir insan gördüğüm zaman gercekten çocuk gibi seviniyorum ve çok mutlu oluyorum.sevgiler neden çıkarlar için kullanılır onuda anlamış değilim.ama her ne olursa olsun ben sevgi insanı olmaya devam edeceğim yüreğime sevgi tohumlarını ekmeye devam edeceğim zaman zamanda olsa kırgınlıklarım olsada yanılgılara düşsemde kazanan ben olacağıma dair bir umut var içimde yürekli temiz sevgilere muhtac olduğumuz şu günnlerde sizler gibi gönlü güzel insanlara çok ihtiyacımız var.değerli yorumlarınıza çok teşekkür ederim sevgi ve saygımla kalın dost yürekli arkadaşlarım.