- 511 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İZDİVAÇ PROGRAMLARINA BAKIŞ
Ekranlar içi boş evlenme programlarından geçilmiyordu millet ekmek kuyruğuna girmiş gibi bu tarz programlara hücum etmiş hayatının aşkı olacak kişiyi arıyordu arada bir denk geldiğimde çoğu zaman kendimi zorlayarakta olsa izlemeye çalışıyorum ama sonra bir şeyler bana engel oluyor ve kaçma isteği hissediyorum çünkü dayanamıyorum ! ciddi anlamda midem bulanıyor ömür boyu bekar kalacak olsamda bu tarz programlara hiçbir Allahın kulu beni çıkartamaz,ne yani anasını satayım çevrede evlenecek birileri kalmadı iş televizyona çıkıp soytarılık yapmaya mı kaldı ? ulan her şeyden önce millete rezil kepaze olmak diye bir şey var nasıl bir kafadır bu ? bir yandan da medeni cesaretinden dolayı aslında bu arkadaşları tebrik etmek lazım kendi adıma konuşmam gerekirse böyle bir olayın içinde olmam için en az bir kasa bira içmem lazım,lazım ki onların ayıkken sahip olduğu rahatlığa kavuşabileyim yoksa ağır tonajlı bir yük kamyonu gibiyim kimse beni yerimden dahi oynatamaz,eskiden böyle bir şey mi vardı? kitle iletişim araçlarının yaygınlık kazanıp hayatı kolaylaştırcı etkisini elbette kabul ediyorum ama galiba güzelliklerinin yanında bazı çirkinlikleri ve yozlaşmayıda beraberinde getirdiğini dile getirmek yanlış olmayacaktır,yinede olur ya bu tarz programlara çıkıp ruh ikizini bulmuş ve çok mutlu olan insanlar vardır ! tabi onlara mutluluk diliyorum Allah bir yastıkta kocatsın,kimbilir öyle çok büyük konuşmamak lazım bir bakmışsın bir gün bende ekranlarda evlenme programındayım olur mu ? her şey olur ama bu olmaz çünkü bünyem kabul etmez,tabiatım karşı koyar,isyan damarım ortaya çıkıp sen ne yapıyorsun be adam ! diye bana hesap sorar,yani demem o ki zor değil çok zor,ufak ta olsa bir ihtimal yok mu? valla yok olsa dükkan senin…