SURVİVOR.
.Bu akşam izliyorum az..Turabi,Recep İvedik rolünde..Diğer bir çokları gibi herkes rolünü oynuyor.Program da reyting üstüne reyting alıyor..Tıpkı,bu tarz benim,hadi bakalım kocalardan hangi birini seçeyim gibi.Abuk sabuk dizileri izlemek gibi..Herkes anlamsız kelimeleri-hatta ikl aklına geleni-arka arkaya sıralayınca olup gidiyor işte..Çünkü hem anlamsızı ,hem de anlamlı olanı ayırt edebilecek kadar düşünmeye zamanımız yok bizim..O yüzden haber bültenlerini kanalına göre seyreder,takımımızı tutar gibi parti tutarız.O yüzden okumak yerine dizi filmler izleyerek öğreniriz tarihi..Neyse..O yüzden de,alkışlıyoruz diye bir sloganla giriyoruz seçime.A.Taran yapmış..İyi güzel de,neyi,niye alkışlıyoruz konusuna gelirsek..İşin iyi tarafı,CHP ilk defa bir konuşmada konuşulan oldu..Bu iyi..Kötü tarafı,alkışın manası..Şimdi ,biz cenazeye de alkış tutuyoruz düğüne de son zamanlarda..Amerikalı olsam ,bu tarzı anlarım adamım da..Biz Türkler daha bir derinlikli,duygusal düşünürüz bu konularda.Mesela,protesto etmek için,marketten alış veriş ederken 5 liraya domates satıldığını gördüğümde,alkışlasam anlar mı reyondaki görevli.Mesela dün inandığımız şeyleri ertesi gün durumlar değişince alkışlayan olmadık mı biz öncesinde de,defalarca..Biz ,asla bir şeyleri şarkılı türkülü alkışlarla protesto edebilecek kadar,şeyi şeyini denk olduk mu ki..Hala gülmekteyiz ağlanacak halimize..Ağustos böceği olmak da ,böyle bir şey işte…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.