- 558 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
PAPA FRANCESCO’YA ÜÇ BEŞ LAFIM VAR
PAPA FRANCESCO’YA ÜÇ BEŞ LAFIM VAR
Ey asıl işini bırakıp Ermeni lobisine hizmet eden zat !
Asıl zulmü yapan Ermeni’lerdir. Senin Kars iline gelip Ermeni’lerin katlettikleri insanları görmeni, ahırlar da, merekler de yaptıkları toplu katliamların izlerini görmeni isterim. Benim köyüm Selim’in Hasbey Köyüdür... Köyümde üzerlerine evin damını yıkmak suretiyle şehit ettikleri 3 kardeş var... Yine dedemin öz kardeşi Aziz adındaki dedemle, dedemin amcası Rıza’yı Ermeni’ler katlettiler... Her ikisinin de geride yetim bıraktığı çocukları vardı... Müslümanlara reva görülen bu zulümleri görmezlikten gelen Ermeni’ler ve içerideki işbirlikçileri hala onları haklı çıkarmaya çalışmaları beyhudedir... Bütün dünya şunu bilmeli ki Türkler Ermeni’lere zulüm etmedi. Savaş esnasında öldürülen Ermeni’lerin dışında asla masum halka dokunulmamıştır.. Ama Ermeni’ler bu topraklardan çekilirken bir çok yerde sivil halka toplu katliamlarda bulunmuştur... Türkiye Cumhuriyeti Devleti yıllardır “ gelin arşivlerimizi açalım” demektedir. Neden Ermeni’ler bu çağrıya kulaklarını tıkamaktadır. Çünkü kirli ve kan dolu tarihleriyle yüzleşmek istemiyorlar… Onların dünya kamu oyunu yalan ve entrikalarla uğraştırması da boşa bir çabadır. İçeri de ve dışarı da ülkemizi karalayan bir çok insan var. Bu insanların tek derdi Türkiye Cumhuriyeti Devletini zora sokmak, ilerleyişini ve yükselişini durdurmak, çeşitli kaos planları kurup ülkenin çöküşünü izlemektir. Ama şunu unutmaktadırlar: Türkiye Devleti kökleri binlerce yıllara dayanan, güçlü, istikrarlı ve Müslüman bir ülkedir. Ermeni’lerin tüm bu adi emellerini boşa çıkaracak güç ve iktidardadır. Bunu böyle bilesin…
Yaptığın dengesizce konuşmandan ötürü seni kınıyor ve tüm insanlığın vicdanına havale ediyorum…
Erdinç TİP / KARS
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.