- 1462 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Facebook Paylaşımları
Facebook Paylaşımları
- İman iki eşit parçadır. Yarısı sabır, yarısı şükürdür… .
Hz. Muhammed (s.a.v.)
- Asla umudunu kaybetme! Yarının size ne getireceğini asla bilemezsiniz…
- Biz zoru seçtik, tıpkı kardelen misali. Engelli olsak ne yazar, hayat seni çok seviyoruz.
- Ne güzel söylemiş şair! Mutluluğu benimle bulan benim’dir, gerisi misafir.
- Engel bazen sadece bir yol…
- Yaşam karşımıza engeller çıkarır ama aslında hayat o engeller aşıldıkça yaşanır…
- Kendin ol. Çünkü hayat başkası olmak için çok kısa…
- İnsanlardan bir şey isteme ki, insanlar seni sevsin.
Allah’tan iste ki, Allah seni sevsin. Hz. Ebubekir (r.a)
- Önce hayaller ölür. Sonra insanlar… Shakespeare
- Bir yerlere varmak için önce kendine uğramalı insan… İnsanın gideceği bütün yollar, kendinden geçer…
- Küle döndüysen; yeniden güle dönmeyi bekle… Ve; geçmişte kaç kere küle dönüştüğünü değil; kaç kere küllerin arasından doğrulup yeni bir gül olduğunu hatırla!
Mevlana
- Sevgi ile aşılamayacak engel yoktur!
Biliyor musun LÖSEMİ.. Sen gittikçe güzelleşiyorsun.. Yok yok şaka değil, gerçekten..
- Bak nasıl mı..? Dön arkanı bana.. Şimdi hiç geri dönmeden ardına bakmadan.. !!
- ÇOCUKlara.. UMUDa.. DÜŞlere.. HAYATa dokunmadan... Dümdüz git.. git.. git.. giiit.. giiiiiiit.. Sonsuza kadar GİT... ASLA GERİ DÖNME... !!
- Bazen; fırtınalar iyi gelir insana, tekneni biraz yıpratır ama, güvertende hiç pislik kalmaz!...
- Derdimi dinledim, derdimden iğrendim. Onun derdini gördüm, derdime imrendim. Düne, bugüne, yarına hamd olsun…
- Kendi engelinizi kendiniz yıkın…
- Engelli insan yoktur. Engelli düşünce vardır.
- Derdin ne olursa olsun, umudun hep Allah olsun!... Dursun Bedirhan
- Bana Hayat… Ben hep “hayırlısı’’ diyeceğim hayata inat…
- Baktığınız benim ama gördüğünüz sizsiniz!... Jackques Rigaut
- İnsanların kanatları yok, insanların kanatları yüreklerinde. Nazım Hikmet
- Varsın olmasın hayatta her istediğimiz! Biz olana “Elhamdülillah’’ olmayana da “Eyvallah’’ demesini de biliriz… Hz. Mevlana
- “Birbirini seven insanlar için engeller bir tatlı tebessümden ibarettir… ’’
- Gün batımına karşı yüreğimi dinledim. Bana sessizce engelsiz bir hayatı fısıldadı…
- Önemli olan, başkalarının sizi nasıl gördüğü değil, sizin kendinizi nasıl gördüğünüzdür…