- 802 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
Ateş Böcekleri
Dillerinde aşk sözleri ve kendilerini sözde diğer erkeklerden farklı kılacağına inandıkları zırvalık ve tüm şirinlikleriyle çalarlar kapımızı..Kimi değer der kimi değerlerimiz der,kimi ailesiyle,kimi yaptıkları,kimi yapacakları,kimi mevki kimi makam kimi bitirdiği okul kimi duruşu kimi duramayışıyla çalar kapımızı..Çok az erkek yüreğiyle gelir karşımıza ne mutlu o kadınlara..Nedendir bilinmez herhangi bir sebeple bir gülüş bir bakışla bir sözle kaptırırız kendimizi aşkın büyüsüne..Tüm benliğimizle benimsemeye sevmeye bir masalmışçasina yaşamaya başlarız o aşkı.Yasarken unuttuğumuz birşey var geç anlarız.Erkek tabiatı...Evet bilemiyoruz ki ilahlaştırdığımız o aşkın beyaz atlı prensi bize gelirken aklındaki kim,yüreğinde hangi öldüremediği o büyük sevda yatıyor..Çok ilginçtir aklında başka yüreğinde dilinde yatağında başka sever erkek.Doyumsuzdur...Kanaatkâr görünse de hep daha fazlasını ister.Aklındaki sen olana kadar çabalar.Saçından tut da duruşuna kadar sekillendirir seni.Olduğun gibi değil,aklındaki " O" gibi kalıplara sokar seni..Zamanla değişırsin çünkü O böyle mutludur ve sen o mutlu diye değişir değişırsin.Aslında huzurlu bir ilişki bir aile bir yuva sıcaklığı gibi basit görünse de bencildir erkek hep bekler..Sevgi bekler ilgi saygı aşk tutku...Uğrunda verdiğiniz çabada önemlidir mesela çünkü doymak bilmeyen bir canavar vardır içlerinde "EGO"...Pohpohlanmak vazgeçilmezlerindendir.Bunu yaparken sizi ezmekten sakınmazlar çünkü kendileriyle fazlasıyla doldurlar ve önemli olan onların ne hissettikleridir. Sevildiklerinden emin olmak isterler ve iste tam burada ceptesinizdir.Herhangi bir boşlukta,gitgellerinde geçici de olsa sığınırlar size.Uzak mi kaldınız size gelmeye cesareti mi yok yada sizi parmağında oynatmayı mi özledi?Vakti zamanında çok yakıştığını söylediğiniz siyahla birkaç resim dinlemeyi yada okumayı sevdiğiniz yazardan birkaç karalama hopp sanal alemden gönderme..Cezalandırılır acı çektirilirsiniz..Farkında olmasanız da gözleri hep dışarıdadır..Buna sebep bir güzel bakan bir çift göz yada bir gülüştür.Evet "Güzel gülen kadınlar ilgimi çekiyor."Bunu söylerken ellerinden gülüşünü çaldıkları kahkahalarını hıçkırığa çevirdikleri kadınlar çoktan hiç olmuştur yada hiç olmamıştır.Irkçı bir yaklaşımla sizi ötekilestirip sonrada hümanist bir yaklaşımla kafkası,çerkesi,ermenisi,lazı kürdü,azerisi,alevisi demeden kucaklarlar kadınları..Çokkk ilginçtir..Kalkan edindikleri bazı değerleri kullanarak arkasına saklanırlar ki ucuzlukları ortaya çıkmasın. Riyakarlıkları bilinmesin.Ortaya çıktığındaysa sizi kendinden üstün gören tek dayanağı o şişkin egosundan başka birşey olmayan erkek ona değmeyeceği zırvalıklarıyla ateş böceği misali kime yandığı belli olmayan bir edayla uzaktan uzağa bir yanıp bir söner..Çok acıdır...İnsan kendine acır mı..Acırsınız..Ne eskisi gibi olursunuz ne yeni bir dimi.. bulursunuz..Aklınızla kalbiniz dilinizle içiniz ruhunuzla bedeniniz arasında sıkışıp kalırsınız..Bunca gerçeğe rağmen kendi yalanlarınızla boğulup çırpınmaktan yorulur...Yorulursunuz...Pardon ben yine konuştum dimi..
YORUMLAR
Biraz fazla abartılı.
Tüm bu sayılıp dökülenlerde,
bu sevimsiz durumlarda,
bu saygısızlıklarda,
bu negatif atmosferde,
yalan ve her türlü daleveranın üzerine inşa edilen birliktelikte,
sahte sevgi tiyatrosunda hiç mi kadının etkisi yok?
Siz,
galiba sıcacık bir aile ortamı görmemişsiniz hiç hayatınızda.
Eşini, çocuklarını seven,
kol kanat geren,
koruyan kollayan,
hani ''Yıkılmaz bir dağ misali'' arkalarında duran bir baba ile,
bir aile reisi ile karşılaşmamışsınız bes belli.
Toptan halletmişsiniz işi,
topunun köküne kibrit suyu dökmüşsünüz.
Dikkatle okudum,
tek bir istisnai cümleniz yoktur yazıda.(Gözümden mi kaçtı yoksa?)
Ve,
güne seçilmiş yazınız.
Tebrik ediyorum.
Herkesi...
Yazanı da, seçeni de...
Özlem Ordulu
.Bir çocuk olarak mutsuzluga davetiye çıkaracak ne payım olabilir..Herkes başını kaldirdiginda seni hayallere sürükleyen yaşama sevinci veren o yıldızın ışığını güneşin sıcaklığını hissetmeyebilir...Bir cogu Ayazda. .Eleştiri yaparken eleştirirken sizde bu kisimi gözardı etmeyerek istisnai cümleler kullanmalısınız bence..Evet A değil belki ama B yüzüne yazilmistir diyerek o kisima ithaf ettiğimi düşünüp okuyup gecebilirdiniz..Neden bu òfke.. saygı ile...
Bir tutam hayat
kusura bakmayın diyorum.
Sadece o an içimizden gelenlerdi yazdıklarımız.
Bir öfkemiz, bir art niyetimiz asla yoktur.
''İyi insanları bir kenara ayırıyorum.'' diye bir küçük cümle aramıştım aslında yazıda.
Yoksa,
genelinde haklı olduğunuz taraflar çoktur.