hep yorgunuz hep..!
“Tartışmanın kalitesi, tartıştığın kişinin kalitesine bağlıdır!”
.....dedim ki tartışmadan olmaz mı ki güzellikler!
Heyecan vermek, heyecan katmak Y-A-Ş-A-D-I-Ğ-I-N-I anlamaktır..!
......dedim ki heyecan güzel..heyecanlanmaksa daha da güzel de yaşadığımı anlamanın başkaca yolları da yok mudur yani..?
Tek başına S-E-V-E-M-E-Z-S-İ-N ki...Hayâtı..!
...........sevmek bile çift kişilikse hayatı sevmek için kalabalıklar lazım ki seçilerek sevilenler bulunabilsin etrafımızda..sevecek birileri olsun etrafımızda işte..!
Yarını kovalayarak dünden kaçıyor insan.
......dedim ki hepimiz çok yorgunuz ki bu anlamda..!
Bugün mü ?
........dedim ki hayır hayır hergün hemen hemen yoruluyoruz öyle ya da böyle..!
Hep yorgunuz hep..
..........eveet dedim..vee onaylanmak hoşuma gider dedim de SOHBET renklendi aniden..!
Bir insanı sevmeden D-E-Ğ-E-R-İ-N-İ bilemezsin..!
.......DEDİM Kİ sevmek öncelikli olmalı..sevilmek önemsenen ilk gerçek yapılmalı DUYGULAR kalitesinde ve samimiyetinde..
Sevgi ; Bütün değeleri İ-Ç-İ-N-E alır..!
........ dedim ki tüm değerler sevmek ve sevilmek içinse ne güzeldir öyle..!
Sevgi, M-A-S-K-E-S-İ-Z-D-İ-R..!
.......dedim ki sevgilerden bir sevgi maskem olsa olmaz mı ki.:!
Sevgisi olanın M-A-S-K-E-S-İ olmaz..!
.......dedim ki vazgeçtim sevgi maskesinin sahtesinden..taklidinden..!
Bir yere senden önce S-E-V-G-İ-N varıyorsa...
......dedim ki kolay mıdır bu güzellik? gerçekten de sevgiler önceden varır mı niyetlenen yüreklere?
Senin A-D-I-N Özlemdir, hasrettir, sevgilidir..!
..........dedim ki adım ÖZLEM olsa sevinirdim..HASRET olsa heveslenirdim
sevmelere..sevilmelere..keyifli özleyişlere..!
dedi ki..bugünlük bu kadar yeter MEKTUP tadında!
...........................
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.