Sİ-AN'DAN TİRAN'A TARİHİ İPEK YOLU
Sİ- AN’DAN TİRAN’A TARİHİ İPEK YOLU
YAZAN :YAHYA AKSOY
Tarih boyunca devamlı gündemde olan, yerkürenin en eski ,en renkli ve en önemi karayolu olan "TARİHİ İPEK YOLU ve KRAL YOLU" nda, KTB’ daki inceleme, araştırma, arşiv ve belge taramalar sonucunda elde ettiğim gerçek bilgi ve belgeleri " Sİ-AN’DAN TİRAN’A TARİHİ İPEK YOLU" kitabımda , ipeksi kalemimle ticari, kültürel, tarihi, felsefi bütün yönleriyle harmanladım ve "ne mutlu bu harmandan nasibini alanlara" cümlesiyle noktaladım.
Gezginler tarihe önemli notlar düşerler. Marco Polo, İbni Batuda, Evliya çelebi gibi gezginlerden ,daha geniş bir alanda , daha fazlasını ve devamlı güncel olan İPEK YOLU’nu, bütün yönleriyle,gerçek bilgi ve belgelerle ve ayrıntıları ile insanlığa armağan etmenin mutluluğunu taşımaktayım. Gerçek bilgi ve belgelerle donatılan eserler, tarihi güneş gibi aydınlatırlar. Takdir yetkisi okuyucunundur.
Öğrenci, öğretmen ve iş adamları ile Türk Cumhuriyetleri ve toplulukları arasında ilgi ve heyecanla karşılanan ve Ankara KRİPTO YAYINLARI’ndan 2009 yılında çıkan bu kaynak kitabın birinci baskısı kısa sürede bitti.
İkinci baskısı İstanbul BOĞAZİÇİ YAYINLARI tarafından 2015 yılı başında basıldı. (bogazici@bogaziçiyayinlari.com.tr)
Öğrenci,öğretmen ve okullara tavsiye karar MEB tarafından işlemde.
Ünlü yazar Andre Gide şöyle demekte: " Kitaplar vardır, kimileri yalnız ve yalnız özel kitaplıklara girmiştir. Olağanüstü yazılarla yazılmıştır kimileri !"
Sözü sonsuzlaştıran kitaptır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.