- 468 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SESİMİ DUYAN YOK MU ?
Kendi isteğim ile dünyaya gelmemiştim ne zaman doğacağımı ben belirlememiştim dünyaya gelmem istenmişti ve doğmuştum,birilerinin canı sevişmek istemiş ve sonrasında benim aralarına katılmamı istemişlerdi neyle karşılacağımı bilmeden sürecimi tamamlamış ve dünyaya gözlerimi açmıştım,oysaki yaşadığım hayat dibine kadar sorun ile doluydu çevreme baktığımda asık yüzler ve isyankar ruhlar görüyordum manzara iç karartıcıydı hava genelde sisli ve pusluydu her tarafta kurtlar uluyordu ben ise yem olmamak için saklanan bir tavşan gibi kaçacak delik arıyordum,ne kadar saklanmak istesemde birileri kuyruğumdan tutup beni dışarı çekmeye çalışıyordu ben içeri girmek istedikçe onlar daha çok çekiyorlardı lanet olası kuyruğum ha koptu ha kopacaktı,bırakın diye bağıramıyordum çünkü bağırmam onlara korktuğumu ve acılar içerisinde kıvrandığımı hissettirebilirdi,ama ben ısrarlar tırnaklarımı toprağa geçirmiş çıkmamakta direniyordum,bu mücadele daha ne kadar devam edecekti ? sünepe bir tavşan olarak yaşamak iyi bir şey olmasa gerekti,ama bende bir aslanın çevikliği ve cengaver tavrı hiçbir zaman olmamıştı, köşeye çekilmiş ve geride kalmış yaşamların sükunet içeren sığınağında yaşamak istiyordum,istediğim belki çok şey değildi ama onlar izin vermiyordu,kızgınlıklarını ve öfkelerini anlayabiliyordum çünkü kurdukları düzenin dışında yaşıyordum bu açıkça olmasada bir başkaldırıydı ve tanımıyorum sizin kurallarınızı demenin ifadesiydi,direniyordum ve direnecektim çünkü başka türlüsünün adı yaşamak olmazdı olsa olsa esaret altına alınmış bir bedenin satılığa çıkarılmış ruhu olabilirdi.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.