- 395 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İmkansız
İmkansız
Neden hep imkansızı isteriz. Ulaşabileceklerimiz az gelir hep niye? Elde edemeyip kendimize acı çektirmekten gizli bir haz duyuyoruz sanrım ya da hedefsiz kalmamak için ulaşamayacağımız bir şeyi hedef seçiyoruz kendimize.
Mesela aşk. Yanlış başladım aslında mesela aşk değil mesele aşk. Aşkta da imkansıza takılırız genelde. Bence aşktan çok takıntı bu durum yani o niye istemiyor ki neden onun için yetersiz olayım. Düşüncesiyle hareket ediyoruz. Yanlış yaptığımız noktada bu yani sizin istemediğiniz biri sizi kendisine aşık olmaya ikna edebilir mi? Edemez peki siz niye uğraşıyorsunuz? Aslında bu soruyu önce kendime yöneltmeliyim ben niye uğraşıyorum? Bilmiyorum o olmalı o olmak zorunda diyor içimden bir ses uğraş ne kaybedersin. Ben o sesi dinledim ve uğraştım onun seveceği insana dönüşmeye çalıştım ve kendimi kaybettim. Bulmamda pek kolay olmadı. Sonra aşk gidipde mantık kalınca düşündüm kendim olduğumda beni seven o kadar insan varken bir kişi sevmedi diye niye değiştim? Aşk her zaman güzel acısı da heyecanı da ama aşkı yaşamak için kendimizi bir kenarda bırakıp gitmemeliyiz. Aşk en çok biz olduğumuzda güzel bizi değiştirenle değil olduğumuz şeyi sevenle güzel.
YORUMLAR
Mesela aşk değil de mesele aşk...Bu cümle üzerinden gelişen duygular imkansızlığa neden olan durumları yalın bir şekilde anlatıyor.Özümüze yaklaştıkça başka dünyalara bakmayı öğreniyoruz...Yazmaya devam ediyorsunuz,sevgilerimle:)