- 1333 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
KUTLU DOĞUM AÇILŞ KONUŞMASI
Sayın Valim, Sayın Kaymakamım, Sayın Belediye Başkanım, Sayın Garnizon Komutanım, Sayın Emniyet Amirim, Sayın İl, İlçe Milli Eğitim Müdürlerim, Sayın Maarif Denetleme Müfettişlerim, Sayın Daire Amirleri, Değerli öğretmenler, Kıymetli Mecitözü halkı ve sevgili öğrenciler
Konuşmama sözlerin en güzeliyle başlıyorum. “Bismillahirrahmanirrahim”
Kâinatı yoktan var eden, varlığımızı, yaradılışımızı, hayat bulmamızı, merhamet üzerine kuran, Yüce Yaradana hamd olsun, şükürler olsun.
Dilediğini var eden, var ettiğini dilediğinde yok eden, eşsiz, benzersiz, sonsuz kudret sahibi Allah’ın selamı, sevgisi, muhabbeti, rahmeti, bereketi, hidayeti ve merhameti hepimizin üzerinize olsun.
Davetimizi icabet bilip, zaman ayırdınız, uzaktan yakından teşrif ettiniz, hepiniz hoş geldiniz, sefalar getirdiniz, onur verdiniz. Sağ olun, var olun.
Çok kıymetli Mecitözü’nün saygıdeğer güzide insanları, hepinizi iki okul adına, en samimi, en kalbi duygularımla selamların en güzeli olan, Allah’ın selamıyla selamlıyorum “Esselamünaleküm verahmetüllahi veberakatühü”
Kâinatın ve her şeyin var olması onun aşkına, varlığımız onun aşkına, hayat bulup bereketlenmemiz onun aşkına, İsrafil’in sura üfürmesi onun aşkına, tekrardan can bulmamız, onun aşkına…
Ey nebiler nebisi; Yaratılanların en sevgilisi, yüreklerimize sevgiyi, saygıyı, sevdayı, aşkı, erdemi, fazileti, iffeti, hayâyı, tevazuyu, affetmeyi, bağışlamayı ve en önemlisi de bütün bu erdemlerin kaynağı olan merhameti yerleştirensin.
Bize Hayatları hayat kılan, Kur’an ve Sünneti hediye edensin.
Ey gül sevgili, “Biadedin ilmih” diyerek, coşan günülle, ağlayan gözle, aşkla titreyen kalple, Allah’ın selamıyla selamlıyoruz, “Esselmü Aleyküm Ey Rasülüllah, Ey Hz. Muhammed Mustafa (SAV). Haberdar eyle ey âlemlerin Rabbi, iki cihan güneşi Sultanül Enbiyayı.
Gönüller ona, sevgiler ona, sevdalar ona, varımız, canımız ona. Yine selam ashabına, muazzez ehl-i beytine ve Ümmet-i Muhammed’e.
Bu gün bizlerde; burada, İlçemiz Cumhuriyet İlkokulu ve Yatılı Bölge Ortaokulu birlikteliğinde geliştirilen ortak program çerçevesinde iki okulun öğretmen ve öğrencilerinin katkı ve çalışmalarıyla hazırladıkları etkinlikler doğrultusunda Hz. Peygamberimizi doğumunun 1444. yılı Kutlu Doğum Haftası çerçevesinde anacağız. Allah’tan hayırlara vesile olmasını diliyorum.
Hepinize tekrar hoş geldiniz der, sizleri programın hazırlanmasında büyük emeği olan Cumhuriyet İlkokulu ve Yatılı Bölge Ortaokul öğrencilerinin etkinlikleriyle baş başa bırakıyorum feyizli seyirler dilerim.
Saygılarımla
Cemalettin GÜRPINAR
KUTLU DOĞUM AÇILŞ KONUŞMASI Yazısına Yorum Yap
"KUTLU DOĞUM AÇILŞ KONUŞMASI" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.