- 363 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
OLMAYAN SEVGİLİYE MEKTUP
Ulan,ne zaman karşılacağız seninle hiç bilmiyorum yani aslına bakarsan karşılaşır mıyız bak onuda bilmiyorum,yalnızlık iyi güzelde nasıl desem bazen insanı isyan etmenin eşiğine getiriyor,şöyle diyorum ki şimdi yanımda olsan iki çift laflasak çifte kumrular gibi birbirimizin gözlerinde kaybolsak iyi olmaz mıydı ? valla bence hiç fena olmazdı,kimbilir belkide seninle her zaman karşılaşıyorum sokakta caddede yürürken yanımdan geçiyorsun yada bir otobüs yolculuğunda yan yana seyahat ediyoruz ama ne sen beni fark ediyorsun ne de ben seni,zaten iş eğer bana kaldıysa sittin sene tanışamayız onu baştan söyleyeyim,yok yok merak etme evet öyle öne çıkacak bir herif hayatımda hiçbir zaman olmadım,bilirsin yırtık dondan çıkar gibi hareket eden tipler vardır öyle değilim,daha çok kendi kabuğumda yaşarım biraz derinlerde dolaşmayı seven biriyim ama sen sakın benim gibi olma,hatta mümkünse kıpır kıpır bir şey ol böylesi inan ikimiz içinde çok daha iyi olur,ama dinlemeyi severim yani uzun uzun paylaşımlarımız olabilir sen anlatırsın ben sabırla seni dinlerim umarım anlatacağın çok şey vardır dinlemek inan bana keyif verecektir,en büyük hayalimde seninle beyoğlunda elele yürümek,hem yürür hemde arada kitapçılara girip şöyle ne var ne yok diye bakarız satın almasakta olur maksat orada olmak bilirsin kitaplara dokunmak beni mutlu eder,nerden bileceksin ki ? neyse bu vesile ile öğrenmiş oldun ,sonra çok yorulursak eğer çiçek pasajına gider birkaç kadeh yuvarlarız çakırkeyf olmayı hep sevmişimdir ama sen içiyormuydun ki ?
Yani umarım kırmızı ojeli tırnaklarınla benimle kadeh tokuşturursun,laf aramızda seninle içmenin tadıda bir başka olur en büyük meze sen olursun başka bir şeye gerek kalmaz hele birde uzaklardan bir fasıl müzik geliyorsa işte o zaman tadıma doyum olmaz,sanki içimde saklı kalmış nadide hazinelerim açığa çıkar,onları görmek ve seyretmekte her zaman mümkün olmaz o yüzden hazır kafam iyiken tavsiye ederim bol bol tadını çıkar,bak işte gördüğün gibi hasretin ağır bastığı için çenem açıldı,ara ara yazarım sana sende bana yaz bir gün onları okumak isterim,hem okur hem güleriz görüşeceğimiz güne kadar şimdilik hoşçakal…sahi az daha unutuyordum lütfen daha fazla bekletme zaten yeteri kadar beklemedik mi ?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.