..diyesim var şimdilik.:!
kim kaçıyor ki gerçeklerden diye merak eder dururuz ya zaman zaman..bazen hatta gizliden gizliye suçlamalarımıza haklılık kazandırsın diye..
kaçan mı haklıdır kovalayan mı sevgilerle sevdaların aşk çeşidinde..?
kaçmak ne demek ki karşılıklı duygular iletişiminde..?
ben kaçmayı..sen kovalamayı severiz ya anlayışı yüzünden nice zamanlar heba olmakta..nice yürekler sevgisizliklere düşmekte..nice aşklar yaşandığı zannedilerek yok edilmektedir hızlı hızlı..tuhaf tuhaf..garip garip..öyle ya da böyle işte..
sevgilerde kaçış yerine kopuş olur ve mantıklıdır..yerine yenileri geldikçe bütünleşmeler tazeleneceğinden sevgilerde süreklilik sağlanır mucize misali..!
kaçana mı hatalı kaçıran mı..! kaçan neden kaçmakta haklılık arar..kaçıran nasıl haklı olduğunda ısrar eder durur ki boşuboşuna..!
yürekler ısındırılmayı bekleyedursun..AKIL-MANTIK-BENCİLLİK ve çıkarların örtülü ve dayanılmaz kaprislerle diriltilişi..! YORAN..USANDIRAN..koparan..uzak tutan..hatta geri dönüşü imkansızmış gibi gösteren TAVIRLAR GEÇİDİ..gösterisi..!
elde olan yürekler..sevgilerde samimiyetler ve tercihler seçenekleridir ya..tercihler TAVIRLARI..seçenekler davranışları belirler gerçek hayatımızda...
..diyesim var şimdilik..!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.