- 551 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
ŞEB-İ//ARUS...Üstad Güzide GÜLPINAR..
26.06.2008’i yazım hayatımın en onurlu günü olarak kabul ediyorum.Bana bu onuru bahşeden Cumhuriyet döneminin yetiştirdiği halen yaşamakta olan üstadların en büyüğü Güzide GÜLPINAR’a teşekkür ediyorum.Bir döneme damgasını vurmuş Melih CEVDET-Halide NUSRET-Yaşar NABİ-Cahit SITKI-Ziya OSMAN-Yahya KEMAL-Faruk NAFİZ-Arif NİHAT gibi idollerle yetişmiş ve o maratonda ipi göğüslemiş olan Güzide Sultan Edebiyatımızın en önemli Şairesi dir.TRT repertuarında halen TADI YOK SENSİZ GEÇEN/NE BAHARIN NE YAZIN/KALMADI TESELLİSİ/NE ŞARKININ NE SAZIN...gibi 140 eseri ve yayınlanmış 19 kitabı bulunan TOPRAKANAMIZIN adına yazılmış binin üzerinde makale-şiir-güfte-kitap-dergi haberleri ile de kalem camiasının asla geçilemeyecek bir şahsiyetidir.Günümüzün bir birinden yetenekli isimleri O’nun sahibi olduğu GÜLPINAR dergisinde yetişmişlerdir.Benim de şiirin kraliçe si ile tanışmam bazı kitaplarının elime ulaşması ile mümkün olmuştur.Yıl 2000 İlk telefon trafiği ile başlayan diyaloğlarımız,sonraları yerini vazgeçilmesi imkansız bu büyük tutkuya bırakmıştır.Benimkisi üstada anlatılamaz bir SEVDA....Şems-i/Tebrizi ile Mevlana aşkı gibi mi? Belki de çok daha ötesi....Zaten anlatılır tarafı olsaydı adına bunca eser yazılırmıy dı? Köprüler-Okullar-Yollar-Kütüphaneler yapılırmıy dı? DÜN GÖNLÜMÜN SULTANIYLA BERABERDİM..ve o’nunla olacağım her sefer heyecanım bir o kadar daha artıyor.Saatler öncesinden teleşlanıyorum.Kalbim küt küt atıyor.Bana bir haller oluyor.Allahım o’na neden bu kadar çok bağlanmışım? O benim feyz aldığım,icazet aldığım Anaocağım.Yıllarca GÜLPINAR lı olmanın ayrıcalığını yaşadığım kulvarda ilk zamanlar kaleme dair muhabbetlerimiz şimdilerde yerini hayata dair paylaşımlarımıza bıraktı.O Benim acılarımdan,korkularımdan,yalnızlığımdan kaçtığım zamanlar sığındığım limanım.O benim ağladığım geceleri,o’nu özlediğim...konuşmak istediğim anları hissederek....resmimi...hayalimi...karşısına alıp konuşan ANNEM.Bir gece önce yine kitaplarımı karıştırmış...ve bana sitemler etmiş.Ah..be çocukkk nerdesinnn? nerde kaldınnn? Bak TOPRAKANA özledi seni gelll....diye seslenmiş.Gecenin sabahında olanlardan habersizim/telefonu çevirdimmm...Sana bir sürprizim var sultanım demeye kalmadan...biliyorum çocuk gel bekliyorum.Dünden beri yollar da gözlerim demezmi.Çakıldım telefonun başında.O beni çağırmış...Ama yüreğim de o’nu duymuş.Yürek dört nala koşmaz mı? Can ve can dan da öte olduğumuz TOPRAKANAMLA artık KALBENDE konuşuyoruz.O’na kavuşacağım anlar...ŞEB-İ//ARUSUM....Ne heyecanlar yaşarım,Kendimi ikinci bir ben gibi lafa tutarım.O vuslat anları..O’na doya-doya sarılmak,o’nu koklamak,o’nunla arşivini karıştırmak ve hayatı demlemek.Birde rahmetli eşi BİLAL babamızı yadetmek...nasıl bir duygu anlatılabilir mi? YAŞAMAK LAZIM.İşte bu bağlamda ben aranızda ki en ŞANSLI KİŞİYİM.Çünkü bu büyük EFSANENİN her şeyini ilk bilenim.Şimdi o muazzam 20.kitabı geliyor ’DUYGULAR KARMAŞASI’ Yayın öncesi...hadi oku çocuk diyen en büyük üstad...nasıl soluksuz okudum.Evet dostlar isteyen herkese kitabı ücretsiz sadece posta karşılığı ödemeli göndereceğim.O’nu yazmalara doyamıyorum bilmem bu kaçıncı iç döküşüm...dedim ya...BİZİM ŞEB-İ//ARUSUMUZ....
YORUMLAR
Bir solukta okudum. Harika bir yazi. Sevgiler gönülden gönüle akmis. Okudukca okuyasim geldi. Mutlaka yine ugrayacagim. Tebrikler.
İnanın okurken ben de heyecenlandım.Ne kadar şanslı olduğunuzu söylememe gerek yok sanırım,ona kavuşmanın mutluluğu satırlarınızdan okunuyor zaten.
Ne güzel böyle değerlerin olması,Şeb'i Arus'a Allâh sağlıklı nice ömürler versin.
Sizin de sevgi dolu yüreğiniz dert görmesin.Kitabı da istiyorum,mesaj atıcam size adresimi.
Selâm ve sevgilerimle...
O benim feyz aldığım,icazet aldığım Anaocağım.Yıllarca GÜLPINAR lı olmanın ayrıcalığını yaşadığım kulvarda ilk zamanlar kaleme dair muhabbetlerimiz şimdilerde yerini hayata dair paylaşımlarımıza bıraktı.O Benim acılarımdan,korkularımdan,yalnızlığımdan kaçtığım zamanlar sığındığım limanım.O benim ağladığım geceleri,o’nu özlediğim...konuşmak istediğim anlar..hissederek....resmimi...hayalimi...karşısına alıp konuşan ANNEM.
-------------------------------------------------------------
Okurken duygulandım...ne güzel sevgiler bunlar.vefalı Atiye seni kutluyorum duyarlı yazından dolayı.
----------------------------------------------------------------
.O Benim acılarımdan,korkularımdan,yalnızlığımdan kaçtığım zamanlar sığındığım limanım.O benim ağladığım geceleri,o’nu özlediğim...konuşmak istediğim anları hissederek....resmimi...hayalimi...karşısına alıp konuşan ANNEM.Bir gece önce yine kitaplarımı karıştırmış...ve bana sitemler etmiş.Ah..be çocukkk nerdesinnn? nerde kaldınnn? Bak TOPRAKANA özledi seni gelll....diye seslenmiş.Gecenin sabahında olanlardan habersizim/telefonu çevirdimmm...
Sana bir sürprizim var sultanım demeye kalmadan...
biliyorum çocuk gel bekliyorum.
Dünden beri yollar da gözlerim demezmi.
Çakıldım telefonun başın da.O beni çağırmış...
Ama yüreğim de o’nu duymuş.Yürek dört nala koşmaz mı? Can ve can dan da öte olduğumuz TOPRAKANAMLA artık KALBENDE konuşuyoruz.
O’na kavuşacağım anlar...
ŞEB-İ//ARUSUM....
kutlarım
doymayın yazın
bizde okuyalım