- 710 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
KENDİNİ A L D A T M A !!!
Aldatabilir bir şartla ;bu hem kadın için hem erkek için geçerli...
Aldatmaya karar verdiği an beş saniye sadece düşünsün.
Aynı şeyi şimdi eşi y a p a c a k..
.O onu kabul eder af eder mi?
Eğer yüreği, midesi kabul ediyorsa hiç bir mahzuru yok.
Buyursun aldatsın.
Benim sadece söyleyeceğim şey.Lütfen bu karekterdekiler evlenmessin.
Yazık evlilik kurumuna ve doğacak çocuklara...
Ha kimisi suçlayabilir karşı tarafı ilgi göstermedi, bakımsız, artık heyecanım kalmadı................gibi...
Eeee o zaman i n s a n ol ayrıl ondan sonra ne halt karıştıracaksan karıştır.
Palavra sıkıp laf salatası yapamaaaz!! B O Ş A N!
Özür dilerim sinirlendim...
YORUMLAR
Evet sevgili Necva evliliklerin sağlam temele oturması için iki tarafında yüreklerinde birbirlerine karşı şüphesiz ve sağlam sevgilerin olması lazımdır...Sağlam temel üzerine oturmayan bir bina gibi evlilik müessesesi de tanımadan bilmeden evlilik olduğunda bir ihanetle çökebiliyor...Bu da sevgisizlikten ve her iki tarafında zayıflığından kaynaklanıyor...ve aldatma olayı oluyorsa hiç birbirlerine yazık etmeden boşanma olayının gerçekleşmesi gerekiyor...Bir gönüle bir sevgi yeter şiarı ile tebrikler güzel ve önemli bir konuya temas ettiğin içinde teşekkür ediyorum...Saygılar...
Aldatan aldanır.Evet empati yapmalı,kabul ediyorsa oda aldatsın.ama herzaman kadın suçludur.İlgisiz bırakmıştır.o da açık kapı aramıştır.Ataerkil bir toplumdada yaşadığımız için erkek hep haklı dır.suçlu olan kadındır.asla taviz vermemeli ve ilişki derhal bitirilmelidir.Ne pahasına olursa olsun.
Erkeğin namusu da kadının ki kadardır. Eşit ve denk kuralı, ama kadınlarımızı anlamak mümkün değil !..
Çarşafa girip garibeleşmeye, dörde kadar müsade vermeye, erkek lehine bütün hakkından fergat etmeye ve "mal" olmaya o kadar razılar ki?
Anlayamıyorsunuz !
Görmek için: Bakınız Türkiye Cumhuriyeti ve dincilik(başörtücülük) sorunsalı !..