- 899 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YÜKSEK AĞRI EŞİĞİ
Birkaç gündür bir vatandaş olarak cevabını bulamadığım soruların ağrı eşiğindeyim…
Teröristler sıkı bir şekilde korunan Çağlayan adliyesine hemde üzerilerinde silahlarla! Elini kolunu sallayarak nasıl girdiler?
PKK lı teröristlerle her türlü pazarlık yapılırken savcımızı kurtarmak için neden pazarlığı uzatmadılar ve hemen operasyon yaptılar?
Rüşvetle suçlanan Rezza Zarrafı on tane polis korurken,önündeki önemli davaları çözmek üzere olan savcımızın neden koruması yoktu?
Savcımızı şehit eden teröristin ismi iki yıl önce MİT tarafından emniyete verilmişti nasıl oluyor da iki yıl boyunca yakalanmıyor? Arananlar listesinde olanlar adliyeye rahatça nasıl girebiliyor?
Madem savcı önce vurulmuştu korunması gereken bir savcı yoktu, neden operasyonda teröristler sağ yakalanmadı?
Savcımız anında öldüyse neden yaralı denildi ve saatlerce halk kandırıldı?
Hadi hastanede öldü diyelim otopsi yapıldığı söyleniyor, neden çıkan sonuç kamuoyuna açıklanmadı?
Olaydan sonra üç ile operasyon yapıldı madem yerleri biliniyordu da! Neden daha önce yapılmadı bu operasyon?
Tüm bunların üzerine Yurt genelinde elektrik kesintisi yapılarak dikkatleri başka yöne çektiler o gün Türkiye karanlığa gömülürken bu soruların cevaplarıda meçhule gömüldü…
selam ve dua ile
Nurten Atıcı
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.