- 1457 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KARDEŞİM
Sevgili Müslüman kardeşim:
Duyuyorum ki İTÜ’de Budist tapınağı yapılması için imza veriyormuşsun. Onların davasını haklı bulduğunu söylüyor; ne güzel, savunun dininizi helal olsun diye destekliyormuşsun. Ne güzel değil mi kendi dinlerinin Hak din olduğunu düşünüyorlar sonuna kadar mücadele ediyorlar? Herkesten destek istiyorlar uğraşıyorlar tebrik etmek lazım yapılsın destekliyorum. Ben de katılıyorum bence de helal olsun.
Sorum onlara değil sanadır Müslüman kardeşim. Hadi onlar kendi dinine inanıyor da savunuyor. Destek de veririz ibadetlerini yapsınlar, inanıyorlar. Çok güzel de, elalemin dinini böyle hararetle savunan kardeşim sıra senin Hak dinin İslamiyet’e gelince neden böyle savunmazsın? Neden inandığın yolda yürümezsin de padişahtan çok padişahçı olup başka bir dinin ibadetini rahat yapması için elinden geleni ardına koymazsın? Neden okullarda yapılan mescide lâf edip burası medrese değil diye itiraz ederken, iş ortalık karıştırmaya muhalefet etmeye gelince öne atılırsın?
Amacın hoşgörülü bir ortam oluşturmak değil senin sevgili kardeşim kusura bakma, siyasetle de dini karıştırma. Ebedi hayatını riske atıyorsun, atma. Etme güzel kardeşim, yapma güzel kardeşim, yapma.
Dediklerimi anladığın gün, bana destek verdiğin gün olacaktır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.