daha da GÜZELLEŞMEK varken...özgürüm artık...özgürüm..!
ne olmuş ki geçmiş zamanlarda..neler yaşanmış ki bir zamanlar..anlat analt dur..konuş konuş yorul gerçekliğinde..!
ben olsam ne olur/sen olsan ne olur ARTIK..
ben olsam da olur olmasam da ARTIK..
SEN DE OLSAN DA OLUR OLMASAN DA ARTIK..
OLSAN NE OLMASAN NEEEE..olduğunda neydi ki olmadığında ne olsun..
ha sen ha ben..ha başkalarının anlattıkları..örnekler sayısız sayıda..ne olmuş yani HAKLI ya da HAKSIZLIKLAR olsa da..!
olsun dediklerimiz olsa ne olur olmasa ne olur çizgisinde DURALIM..DÜŞÜNELİM..DİNLENELİM..SON KARARI VERMEDEN ÖNCE şöyle bir..!
olmasın..olmasıın..olmasıın dediklerimizin olması da olmaması da madem ki bize bağlı değil de herkese bağlı.....boşuna üzülmeler..boşuna bekleyişler..boşuna söyleşiler..boşuna hakaretler..boşuna buluşmalar..boşuna konuşmalar..boşuna SUÇLAMALAR..!
BİRLİKTE KONUŞARAK..BERABERCE DANIŞARAK..TOPLUCA HALLEDEREK..İKİLİ ÇÖZÜMLER DENEYEREK daha da GÜZELLEŞMEK varken...!
SONUÇ...?
ÖZGÜRLÜK NEDİR..ASIL ÖZGÜRLÜK NASILDIR..!
SON KARARDA ÖZGÜRLÜK:
Asıl Özgürlük; Sen artık olsa da olur olmasa da olur dediğinde başlar...
Olması seni artırmaz, Olmaması azaltmaz...
GERÇEĞİDİR BENCESİYLE..!
zaman saygılarım..mekana sevgilerim..güzelliklere hürmetlerimle..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.