- 10890 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Çocuk pornosu en çok izlenen ülke (cuma yazıları)
Bir sitede böyle bir başlık yapılmış. Birilerinin araştırmasının sonucu konmuş ortaya.
Acaba neden diye yorum yapıyor. Soruyor.
Kim-hangi kriterlere dayanarak ve ne derece doğrulukta ya da tarafsızlıkla yapmış böyle bir araştırmayı.
Gerçi internet ortamında ya da elektronik iletişimde alınan her nefes, tuşlanan her harf eksiksiz olarak depolanıyormuş.
İstendiği zaman izlenebiliyormuş, depolandığı yerden çıkarılıp kullanılabiliyormuş.
Öyleyse birileri iletişim hizmetlerini bedava vermeye çoktan razı olmalı. Milyarlarla insanın özelini-genelini, yaşam devinimlerini, arzularını-hayallerini ve de niyetlerini bilmenin sağlayacağı avantajları düşünmek bile korkutuyor insanı.
Bu denli bilgiye ulaşan ve ulaşmayan birimlerin yerküre sathında- aynı arenada - aynı koşullarda- rekabet etmeleri, eşit var olmaları düşünülemez bile.
Bilen bilmeyene egemen olacaktır.
Hiç bilenle bilmeyen bir olur mu.
Doğal sonuç.
Bilginin kaba güce çoktan egemen olduğu kesin bir de.
O zaman neden bağımsız-egemen olduğumuzu zannederiz ki biz.
Hayaldir bağımsız devlet olma düşüncesi.
Bu denli eşitsizlik içinde var olabilmek için; ya eşitsizliği ortadan kaldırma savaşımı vermeli-bedeli her neyse ödeyerek-, ya da başka kozlar elde etmeli.
Her durumda amansız bir yaşama- var olma- mücadelesi gerekiyor.
Yani yaşamak kolay değil.
Özgür yaşamak.
Bağımsızlık.
Güçlü olmak.
Onurlu yaşamak kolay değil ve gerçekten onurlu insanların işi, gayretli insanların işi.
Fazla ayrıntıya dalmadan, eğrisine-doğrusuna bakmadan da yaşanıyor aslında.
Ama etin işe yaramaz-sütün işe yaramaz. Postun kokmuş. Dostluğun güvenilmez.
Sırtında yük taşıdığın sürece hayatta kalabilirsin. Eşekler gibi…Yoksa sucuk yaparlar.
Dünya küçük. Yetmiyor artık insanlara.
Bu kıt dünyanın güzel bir bölümünü eşeklere bırakırlar mı hiç. Alırlar elinden. En azından daha işe yarar hayvanları otlatırlar orada.
Bir de insanın aklına takılıyor.
Dünyanın bir yerinde insanlara derler ki;
büyüklerine, senden üstün olanlara saygılı ol, sözlerinden çıkma; uysal ol ki; yeniden dünyaya geldiğinde, sen de onlar gibi olasın. Yoksa iğrenç bir yaratık olarak da gelebilirsin yeni hayatına.
Dünyanın bir başka yerinde de derler ki; bırak ne halt ederlerse etsin başkaları, sen aldırma, sen burada geçicisin, asıl olan ve hiç bitmeyecek öteki hayata hazırla kendini. Etliye sütlüye karışma.
Ve bir başka yerde derler ki, sarıl kılıca doğra senden olmayanları, doğra senin gibi düşünmeyenleri.
Oysa kılıç kesmiyor artık. Laser var birilerinin elinde…..
……………….
Acaba birleri;
İNSANI MUTLU ETMEK - GÜZELLEŞTİRMEK AMAÇLI İNANÇ OLGUSUNU SAPTIRIYOR da,
avanaklar cambaza bakarken iş mi bitiriyor.
Evet bir ülkede çocuk pornosu tavan yapmış.
Sizce neden diye soruyorlar.
Ben biliyorum kendimce.
Biliyorum ama söyleyemiyorum ki.
Hem söylesem kimin umurunda.
Bir de aforoz edilmek var,
Canına okunması da var.
Yetişkin pornosunu izleyecek cesaret yoktur belki.
Yetişkinden çekinir-korkar-nefret eder insan belki.
Yetişkinlerin sağlıklı cinsel ilişkileri olamamıştır, çok kere hüsranla sonuçlanmıştır ve de nefrete dönüşmüştür belki. Ulaşılmaz-yaşanamaz olduğu için belki. İnsanlar ne de aşağılık olduğunun farkındadır belki...
Ama zayıflığın/yoksunluk, özgüvensizlik belli ki; intikam/ nefret/ vahşet çağrıştırıyor. Bu kesin.
Ruhsal özürlü insan yığınlarımız var belkide.
Aslında olmamasına şaşmalı.
Saygılar
büyükhaman
bozbük/muğla
YORUMLAR
Ülkenin en büyük ayıbını gündeme getirmişsin, üstünü kapatmak isteyenlerin çabası boşuna, altında öyle bir yara kanıyor ki, izleri asla silinmeyecek bir derinlikte (yüreklerde) hep kalacak, alet edilen çoluk çocukların ömür boyu boyunlarına karabasan gibi çökeceği de bir gerçek
İslam aleminin en demokratik ülkesinde:
Hala töre cinayetleri gerçekleşiyorsa
Kadınlar birer cinsel obje olarak görülüyorsa, saçı uzun aklı kısa tabiriyle alçaltılıyorsa
İnanç sisteminin vazgeçilmezi, haremlik selamlık hala uygulanıyorsa
Eşitsizliğin en acı örneği, erkek eğemen kültürü, ezici çoğunluğu teşkil ediyorsa
Hala kılık kıyafetle düzen yapılmaya kalkınıyorsa, kadının bir tel sacından kıyametler kopuyorsa bu ülkenin ne kadar demokratik bir ülke olduğu ortadadır
Bu rezilliklerin yaşandığı toplumda şoven ruhlulara sorulmalı, bu ülke için neler yaptıklarını, ne gibi bir ilerleme gösterdiklerini…
İslam aleminin en demokratik ülkesinde:
Muhafazakar kadınlara erkek doktorları öcü gibi benimseten erkeklerin ne derece demokratik olduğu ortadadır…
Rezilliğin en alası, sekse aç bir toplumda yaşıyoruz,
Sevda adı altında serüven düşkünü o kadar çok insan var ki, bedeli ne olursa olsun, tatmak için çırpınan habire belden aşağı vuran duygularıyla, ne çok yürekler yaralanıyor kimbilir,
Çünkü:
İnsanoğlu en tehlikeli mahlukattır, kendi çıkarlarını düşündüğünde bir anda en vahşi canavara dönüşebiliyor, çocuk pornosunun gerçekleştirildiği bir topluma başka ne ad verilir acaba…
Canavar kelimesi bile az…
Seks manyağı insanlar, egolarını tatmin etmek için öyle girişimlerde bulunuyorlar ki, bunlardan biriside çocuk pornosu…
Bu toplumun sapık ruhlu insanlarına sormalı, bir başkasının onurunu lekelerken acaba aynı şeyi kendi değerlerinin üstünde uygulanmasına nasıl bir tepki verirler
İslam aleminin en demokratik ülkesinde:
Göz kamaştırıcı çirkefin içinde güzelliklerinin, mücevherlerinin ve rezaletlerinin pervasız zenginliği, istediklerini ağına düşürme cesaretini ne de kolay doğuruyor...
Çocukları kullanıp sırtında para kazanan bir toplumda nasıl yaşanır, kime güvenilir, çocuklar nasıl sokağa salınır korkusuz şekilde, imkanı var mı... Bunları yapanlar da bu topraklar üzerinde yaşıyor, bunları izleyenlerde internette sergileyenlerde bu topraklar üzerinde yaşıyor, gel de çıldırma...
Bu insanlarla aynı topraklar üzerinde yaşamak insdanı dinden imandan çıkartır, herşeyden soğutur...
Öyle büyük rezillikler yaşanıyor ki bu topraklar üzerinde...
Güçlü güçsüz meselesi, güçlünün elini eteğini öpen, güçsüzü hor gören bir toplumdayız, gücü yeten yetene, güçlü
İşte bu toplumun en büyük rezaleti, banane herkes kendi namusundan sorumlu, ben benim anama bacıma sahip çıkarım, o da kendi anasına bacısına sahip çıksın, derken bir başkasının namusunu elde ederken de hiç çekinmiyor, sormalı böyle insanlara, acaba kendisi de eşini kızını veya bacını bir başkasıyla paylaşabiliyor mu, sormalı nasıl bir duygu namusunu başkasının kollarına bırakması…
Cinayet olur, yer yerinden oynar, kendisi başkalarıyla oynaşırken zevk olur, adı sevgi olur, tatmaya hakkı olur, adı üstünde erkek ya, ona yakışır düşüncesi bu toplumda hakim…
Erkek yapınca güç olur, cesaret olur, babayiğit olur aslan gibi erkektir, eksiği yok yapar… Ama kadın yapınca kötü kadın olur, halbuki kendi egolarını tatmin ettiği de bir başkasının kızı bacısı ve ya kadını…
Cehennemin en harlısı bu dünyada, diğer dünya hakkında bir fikir yürütemiyorum, henüz gidip görmedim, eğer cehennem cezalandırma yeriyse en büyük cehennem bu taraftadır..
Hep eğitim şart diyoruz ya usta, insanoğlunun içindeki eğilimi bilmiyoruz, kanı bozuksa neyle yıkarsan yıka
Cinsine çeker meselesi...
Usta konuyu derin seçmişsin, hele bir de içler acısı olunca, dağıldım, kafa ancak bu kadar toparlanabildi
Saygılarımla...
Müsade Özdemir
Evet bir ülkede çocuk pornosu tavan yapmış.
Sizce neden diye soruyorlar.
Ben biliyorum kendimce.
Biliyorum ama söyleyemiyorum ki.
Hem söylesem kimin umurunda.
Bir de aforoz edilmek var,
Canına okunması da var.
-------------------------------------
acaba hangi ülkeler de???!!!.
yasak baskı ve kadınların yok sayıldığı ü l k e l e r d e
yasaklanan her şey en çok tüketilen oluyor...
demekki baskı ve yasaklar yanlışlara engel yerine destek veriyor...
içki en çok nerede tüketiliyor?!!!
ellerinize sağlık kimsenin değinmediği fakat bildiği bir konuya değindiğiniz için sizi kutlarım...