- 1402 Okunma
- 14 Yorum
- 0 Beğeni
Hayallerim Sende Kaldı !!..
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Sen duyamadın çığlıklarımı,her gök gürlemesinde sarılmanı istediğimde ,yok olduğunu hatırlayınca attığım çığlıklarımı sen duyamadın.Babam vardı!...Ama sen başkaydın sen sarardın ancak kanayan yaramı,sen giderirdin korkularımı..Oy benim anasız yüreğim..Daha kaç çığlık atacaksın...Attığın çığlıklarınla daha kaç gece Annemi yattığı yerde rahat bırakmıcaksın...Yok annem ya..Benim amacım seni rahatsız etmek değil!!..Sana olan özlemimi yüreğimden dışarı fırlatmak,hasretinin yakmasına alıştım oysa,ne olduysa bana bu günlerde oldu.Hep seni anlatmak ,sana olan hasretimi yazmak geliyor...Çocukluğumdan beri hayal ettiğim ve hep ertelediğim seni yazmaktı..Şimdi gelmiş demek ki zamanı keşke çok önce yazsaydım da,bu yüreğe başka sevgilerde alsaydım...Aslında aldım da.Kim senin gibi severdi ki?..Sevdimi ki?...Kim senin gibi yanardı ki?..Yandımı ki?...Yok canım Annem ,senin sevgine eş sevgi yok bu cihanı alemde !..Yaratan mevla ,sana has vermiş o karşılıksız sevgiyi..Kendisi gibi, almadan veren sevgi, ancak ve ancak Allah’ın yarattıklarına olan sevgisi gibi.Anne de öyle..Annelerde almadan vermeyi bilirler,karşılığı olmaz verdikleri sevginin,hiç bir şey ölçü olmaz anne gibi mukaddes varlığa..Allah, cennetini sermiş Annelerin ayağının altına...Ben senin saçlarına yıldız takmışım az bile..Görmediğim yüzüne ay demişim az bile..Tutmadığım sıcak ellerine alnımı koymuşum ne ki?Ağlama diye göğsünde uyutmuşsun ,için için ağlamışsın şimdi ben taşsam sel olsam ne ki?..Doymadan kalktığın sofranı, ye diye önüme kurmuşsun,salıncak kurup uyu diye sallamışsın...Bir de o yanık sesinle ağıt yakar gibi ninni söylemişsin.Ben senin adını anmışım çok mu?Herkes bayramda allanır pullanırdı,bir gece önceden elleri kınalanırdı..Ağlardım, içime çökerdi hüznüm,annesi var nede olsa diyerek bir iç çekerdimki sanırsın dağ yıkıldı uzak bir yerlede.Ahh...Anneciğim !.Allah’ ıma sitem olmasın da, keşke seni koklayabilseydim.Keşke saçımı bir kez örseydin,tarasaydın her yıkanmadan sonra kuzum diye sevseydin,dizlerinin dibinde uyusaydım bir kez olsun.Bazı arkadaşlarıma özeniyorum biliyormusun hala,annem bakıyor,annem var,annem gelicek yada anneme gidiyorum ...Kopuyor işte içimde binlerce parça .Her kopan parçam yaş oluyp gözlerimden düşüyor sen aklıma geldikçe...Annem seni çok özlüyorum..Yazsam yıllara sığdıramam seni..Bitmeyen ve ömrümce de bitmeyecek tek hasretimsin....
GÜL ONUR
YORUMLAR
okurken 2 damla göz yaşı da eşlik etti.ben de bir anneyim.bebeğimi ne çok sevdiğimi düşündüm.ve herkesin bu sevgiyi ömür boyu hissetmesini istedim.malesef herşey bizim istediğimiz gibi olmuyor.imtihan dünyasındayız.Allah sabır versin
Her aynaya baktığında gözlerinde bulacaksın,saçlarını taradığında onun kokusunu alacaksın ve hiç üzülmeyceksin çünkü o senin içinde zaten,yüreğinde...
Sevdiklerimiz asla ölmezler sadece bedenleri kaybolur yüreğimizde ilelebet var olurlar ve onları canlı tutan da avuçlarımızda sıcacık tuttuğumuz anılardır...
Kutluyorum seni ve yanaklarından öpüyorum .ANNEN değilim ama, (MİŞ) gibi farzetmek zor değil sevgiyle kal ...
Sermina tarafından 6/28/2008 11:45:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sermina tarafından 6/28/2008 11:49:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
gül,canım ;
çok güzel bir yazıydı.hani güzellik neresinde dersen içtenliğinde derim.içindekileri ve annene olan özlemini okadar güzel dile getirmişsin ki...umarım anne sevgisini çocuklarında tadarsın...umarım anne sevgisi hep hayatında olur ve o sevgi seni bırakmasın,nice güzel sevgiler yaşa inş..
sevgiler :)
Bende kurgu olmasını dilerdim ama maalesef değilmiş, okurken gözyaşlarımı tutamadım, o kadar içten yazılan bir özlemki, bir hasretlik ki yerini hiç bir şey dolduramaz.
Ama umuyorumki bu iç sersenişlerinizi duyuyordur anneciğiniz ve hasretle sizi kucaklıyordur yattığı yerde.
Mutlulukların en güzeli sizin olsun, sevgilerimle...
Sen duyamadın çığlıklarımı,her gök gürlemesinde sarılmanı istediğimde ,yok olduğunu hatırlayınca attığım çığlıklarımı sen duyamadın.Babam vardı!...Ama sen başkaydın sen sarardın ancak kanayan yaramı,sen giderirdin korkularımı..Oy benim anasız yüreğim..Daha kaç çığlık atacaksın...
------------------------------------------------------------
Anne olduktan sonra daha iyi anlıyorsun ,
doğmadan bağ kuruyorsun
düşük yapıp görmediğin cana yanıyorsun
evet...ana olduktan sonra analığın
ne olmadığını a n l ı y o r s u n!!!
Benim annem var ya ...
senin yok diğe nedense SUÇLULUK duyuyoru...
ellerine acılı sevgi dolu yüreğine sağlık...
bundan sonra kalemin mutluluğunu yazsın...
Kim senin gibi yanardı ki?..Yandımı ki?...Yok canım Annem ,senin sevgine eş sevgi yok bu cihanı alemde !..Yaratan mevla ,sana has vermiş o karşılıksız sevgiyi..Kendisi gibi, almadan veren sevgi, ancak ve ancak Allah’ın yarattıklarına olan sevgisi gibi.Anne de öyle..Annelerde almadan vermeyi bilirler,karşılığı olmaz verdikleri sevginin,hiç bir şey ölçü olmaz anne gibi mukaddes varlığa..Allah, cennetini sermiş Annelerin ayağının altına...
***************
Kutlarım yazarı güzeldi ... en güzel konu işlenmişti belki de anne sevgisi saygılarımla NEnA