- 1023 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
KADIN MİLLETİ!
Bırak Allah’ını seversen. Kadının sırtından sopayı, karnından sıpayı eksik etmeyeceksin! derler ya hani. İşte aynen öyle kardeşim. Bunlar eskilerin yıllanmış tecrübelerine dayanan sözleri. Hiç birini yabana atmayacaksın. Onu bilir onu söylerim. Yüz verirsin astarını istemekle kalmaz, olmadık zengin kadınlarla aşık atmaya kalkarlar. En baş lafları Sen de erkek misin? Al başına belayı! Adamı delirtir, eline satırı verirler bilerek, isteyerek! Akılla cinnet arasında bir nefeslik zaman var. Kim elini kana bulamak ister?
Sen onca yıl aynı yastığa baş koy. Onca çocuk doğur. Sonra da kalk kocayı beğenme. Git işine arkadaş! Şimdi bir de çalışma modası çıktı başımıza. Yok efendim onlar da çalıyormuş. Onlar da yoruluyormuş. Onlar da kazanıyormuş. Bir de üstelik ev işlerini, çocukların bakımını da üstleniyorlarmış. Senin aldığın ayağının çorabına, ayakkabısına yetmez be kadın! Çocukların orda burada sefil olması da cabası.
Bunları evlenirken, çocuk sahibi olurken düşünecektin a saçı uzun aklı kısa kadın milleti!
Üstelik çoğu ayıla bayıla evlenen. Hatta bohçasını alıp kaçanlardan!
Yok yıllarca saçını süpürge etmişmiş! Senin süpürge olacak kadar saçın kalmış başında! Ya biz erkekler?
Bizleri kel bırakıp, sonra da önden önden iki kolluyla yollayan siz kadın milleti değil misiniz yine?
Neyse, Allah Seda bacımızdan razı olsun! Bir ‘kel erkek’ modası çıkardı da, hem evde kalmaktan kurtulduk, hem popülaritemizi koruduk en azından.
Ya şu sözüm ona “Evlendirme” programlarına ne buyrulur? Kadın onuru, gururu yerle bir! Kadının yaşı otuz. Hayatına girer erkek iki katı neredeyse. Nicenin eski memurları zamanın yeni iş kolunda istihdam oluyorlar!
Boşanma ve/ya da kocaya tekmeyi vurmalarının en önemli nedeni söz birliği etmişcesine “Aldatılmış olmaları!” Siz ne diyorsunuz yahu? Bunlar sizi kendi cinsleriyle mi aldattılar? Sizi gidi çok bilmişler sizi! Aldatılan erkeğin sayısı arşı alaya çıktı! Bilmiyor muyuz sanırsınız? Ama hangi erkek “Karım beni aldattı” diyebilme cesaretini gösterebilir dersiniz? Kendi yatak odasında yakalasa bile. Doğruca kendi cinsinin peşine düşüyor. “Ulan benim yerime karıma sen mi erkekliğini gösteriyorsun?” diye!
İçim yanıyor arkadaş! Bunca yıl verdiğim emeklere mi yanayım. Dört çocuğumun babalarının, analarının aşığını öldürmekten içeride yattığını öğrenmelerine mi yanayım. Yoksa karımın ben içerideyken ne haltlar yediğini mi düşüneyim birader?
Allah hiçbir erkeği nankör ve ahlak yoksunu kadına düşürmesin! Bu kadın milleti birbirinin kurdu olur da. Biz erkeklerin gözünü oymaz mı kader arkadaşım?
Patlat şu türküyü de efkar dağıtalım bari.
Mahpushane çeşmesi yandan akıyor yandan.
Mahpusluk bir şey değil, yanıklık var bir yandan.
Ey gardiyan gardiyan, tabancamı ver bana.
Bir Güzelin uğruna, kırk yıl verdiler bana.
Ben verem oldum yar yoluna…
YORUMLAR
Yazı mesajı açık ben bir hipotez oluşturmak isterim hangi kadın sünepe dedikleri(sessiz, eğlenmeyi bilmeyen,gözü kapalı erkek istiyor),onlara bıçkın delikanlılar lazım ona aşık olsun ,kıskansın,Karadeniz gibi çoşkulu olsun e böyle tiplerde de sonuç bu çıkar,sert yaşarlar,eli kanlı yaşarlar *:)))))kontrolsüz tipleri Darvinist seçilimle isterler sonuçları istedikleri gibi olmaz.Selamla.
DEVRİM DENİZERİ
Benden de Selamlar.
Gerçekten,
nasıl yorum getireceğimizi bilemedik bu yazıya.
''Güleriz ağlanacak halimize.'' diye bir deyimimiz vardır ya,
tam o misal işte.
Dört çocuklu karı, ya da koca...
Nasıl aldatırlar birbirlerini?
Yazık vallahi...
Bu küçük yorum köşesine cümlelerimizi düşürürken,
eşim de mutfakta olağan işleri ile meşgul.
Ahalar, vahlar çekiyor arada bir...
''Ne oldu?'' diyorum...
O genç gelin öldü diyor.
Hangi gelin?
Köydeki marabanın kardeşinin gelini.
Hani, domuz gribi olmuştu ve bu nedenle çocuğunu almışlardı ya, o işte.
Dün vefat etmiş garibim.
Al işte!...
Hayat ne kadar basit.
Ölüm ne kadar kolay...
Bizler ise, saçma sapan işlerle meşgulüz.
Yav,
insan gibi yaşamak, insan gibi ölmek varken,
tüm bu saçmalıklar neden?
Neyse...
Saçmaladık yine.
Enteresan ve insanı düşünmeye yönlendiren bir çalışma idi.
Güzeldi.
DEVRİM DENİZERİ
Selam ve Esenlikler.
Erkekler şu erkeklik dediği erkeliği bıraksa iyi olacak.
Erkekli öncelikle kadına saygı gerektirir.
Kadın o her istediğini yapar, ikinci bir kadınla yaşarken,
kadın nasıl öldürmüyorsa,
o da her türlü durumda,ne kadını ne de erkeği öldürmeli.
Kadın içine sindiremediği şeylerde nasıl boşanıyorsa,
erkekte bunu yapmalı..
tebrikler,
sevgilerimle..
DEVRİM DENİZERİ
Sevgi ve Selamlarımla.
Aynur'a katılıyorum. Erkek milleti elini kana bulayacagina kadinlar gibi bosasin gitsin.
Bir ironiye katiliyorum. Bu erkekler kadinlari erkeklerle mi aldatiyor? Ne kadar altadan erkek varsa o kadar da kadin var demektir
Sevgimle
DEVRİM DENİZERİ
Konu ne olursa olsun gerçekleri görebilen ve dillendirme dürüstlüğünü gösterenlere can kurban.
Esenlik ve Selamlarımla.
traji komik mi desem yoksa ülkemiz şartları deyip kanıksasam mı bilemedim. Galiba erkek milletinin yaptığı en buyuk aptallık aldatıldığı için elini kana bulama. Saygımlarımla sayın yazar.
DEVRİM DENİZERİ
Selam ve Sevgiler.