- 737 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Sevgili Burcum, yazındaki samimiyetini ve heyecanını kilometrelerce öteden hissetmemek mümkün değil... Senden bu yazıyı bekliyordum.. Çünkü yüreğinin nasıl çırpındığını biliyorum.
Ve gencecik yaşında senin yaptığını koca koca bizler dahi yapamıyoruz maalesef. Millet olarak kenetlenmenin, milletimizle gurur duymanın zaruri olduğu bu günlerde, senin bu mesajını alıp başım üstüne koyuyorum . Ve sana içtenlikle teşekkür ediyroum yazdıklarının he rharfine imzamı atarken.
Millet olarak üzgünüz ancak şunuda unutmamalıyız ki DİDİNDİK, ÇABALADIK, UĞRAŞTIK.
GURURLU MUYUM?
Evet son derece GURURLUYUM!
Millet olarak bu maçtan şunu çıkartmalıyız ki , bizler hala daha BİRLİK duygusunu yitirmiş bir MİLLET değiliz. Bunu birkaç günde çok daha iyi anladım.
İŞTE OLAYIMIZ BU BİZİM. ÇATLAK SESLER KESİLSİN ARTIK..
KESMEZLERSE KESİLİR ELBET BİR GÜN. ..
BU MİLLET HERŞEYİN EN GÜZELİNİ HAK ETMEKTEDİR..
CANIMSIN SENİ ALNINDAN GURURLA ÖPÜYORUM
SEVGİMLESİN. KOCAMANNNNNNN
Evet, tebriklerin en çoğu milli takımımıza...
Her maçta aynı performansı gösteren takım gördük ki yok...
Hollanda iyi görünüyordu gitti, Rusya göze hoş gelen futbol oynamıştı çeyrek finalde ama dün yarı finalde İspanyaya elendi...Biz Almanyayı ezdik ama elendik..
Ülkemizden dünyanın bahsetmesine, övgüyle bahsetmesine vesile olanlara binlerce teşekkürler...
Millet olarak her birimiz farklı düşünüyor olsak da iş başa düşünce "voltranı oluşturmak" gibi bir araya gelebilen nadir milletlerden biriyiz. İşte emperyalizm, bunu yok etmek için aramıza nifak sokmaya çalışmakta. Her adımda dinsel/mezhepsel ve etnik farklılıkları sürekli önümüze sürmekte. Ama başaramayacaklar.
Güzel yüreğinizden dökülen duygularınızı saygıyla selamlıyorum.
Tamer Duran