- 836 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KİRLENEN RENKLER****
** Hayat kurallar manzumesidir.
** Kişi aynı; fakat sıfatları duruma göre ayrıdır.
** İnsan; şu anın içinde var etmelidir kendini.
** Hayat ; mesafesi belirsiz engelli bir maraton koşusudur.
** Günlere sevdalı olmak. Ve gelen her günde bulunmak. İşte yaşamak .
** Geri gelmez yaşanmış onca günler. O halde; yaşanacaklar gelsin hele birer birer.
** Sevdalara yüksek dozda arzuların ilavesi duru sevgilerin azalmasına neden olur.
** İnsan tabiatında var olan özgürlük özelliği ve hakkı; başkalarının üzerinde kurmak istenilen hegemonyayı ret eder.
** Tenine dokunan hülyalar; nefsini esir alırlar.
** Kaygılar yokluğun tuzaklarına, cazibeler ise geçici gönül saltanatlarına, hüzünler korkulara çeker insanı.
** Ne hikmetse tüm renkler kirlenmekte bir bir.
** Yaşınız ne olursa olsun; aklınız her şeyi anlamaya yetersizdir.
** Her insanın zulasında ; yeri ve zamanı geldiğinde halay çekeceği, davul zurna çalacağı bir birikintisi vardır.
** Yaşadığınız her şeyin adı sonunda kaderdir.
** Sen; gönlümün sütunlarında her daim ağırlamaktan onur duyduğumsun.
** Serbest atışın en çok uygulandığı sahadır politika. Ondan dolayı sevilir. Öyle ya kale boştur. Vur gitsin !.. Gol attığınızı sanırsınız ama; aslında ofsayt tasınızdır
** Bir parti, kişi veya kendine ait olmayan ülkünün fanatiği olup; bu uğurda kefen giymeyi göze alabilenler ileride uğraştıkları şeylerin boş olduğunu anlayınca hüsrana uğrarlar.
** Sosyal medyada ki paylaşımlarda en çok beğeni ve yorumlar politik konularda revançtadır. Bu kadar politize olmak; asıl sorunları göz ardı etmektir.
**Şu facebook ve benzerleri sayesinde toplum gittikçe şeffaflaşıyor. Kim nerede, ne yer ne içer, nerede oturur, gezer, kiminle beraberdir 24 saat veriler ortalıkta. Ne güzel ya !
** " Hey Çocuk ! " la başlar bazı anlatışlar... " Koş çocuk, yürü yalın ayak,yılma, cesur ol, bu günlerde geçer" gibi. Sonra " Hey Moruk! " derler ve susarlar .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.