- 729 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MEKTUP 5
İstiyorum ki hep tatlı tatlı bak bana.Ve hiç bıkma benden.Anlaşabilelim seninle.Öyle fikirlerimiz arasında uçurum olmasın.Zevklerimiz de aynı olsun.Ama mesela yaprak sarmasını çok seviyorsan öğrenirim senin için.Ben iddialı olmayı sevmem.O yüzden herkezden güzel yaparım diyemiyorum.Bence önemli olan bu değil.Ben yaptım ya nasıl olursa olsun sana güzel gelmesi önemli olan.Hem zaten o kadar çirkin de yapmam herhalde.Ortalama bir tadı olsun yeter.
Ütüden özellikle bahsetmek istiyorum.Bizim evde ütü pek kullanılmadı.Anneciğimin vakti pek yoktu.Üçüz gibi büyüdük biz.Babam terziye ütülettirirdi kumaş pantolonlarını.O yüzden ben ütüyü çok bilmem.Ama ne güzeldir senin gömleğini ütülemek.Dileğim rabbim yaşatsın.
Oturup kucak kucağa film seyredelim seninle.Elimizde çerez.Yok kalorisi fazla yok sivilce yapar boşverelim.Gönlümüzce yiyelim tuzlu tuzlu.Bira da içelim.Aynı şişeden.Ve her sahnesinde yorumlar gitsin bizden oyunculara,senaryoya,yönetmene.O yorumlarda da uyuşalım.Tamam kabul dört dörtlük uyuşma olmaz biz fanilerde.Ama ne güzeldir değil mi yaprak gözlü sevgili aynı türküyü söylemek,birlikte ağlayıp,birlikte gülmek.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.