- 1183 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
DOKUNMAYIN BİZLERE NE OLUR
....Dört beş yıl öncesi sanal ortamla yeni tanışan bayanımız son derece hayata pozitif bakan ,kadın erkek cinsiyet ayrımı yapmadan Yaradanımın bana emaneti diyerek insanlara bakan birisi.Kendine özgüvenini kimseye güvenle değişmeyen kahramanımızın yeni aldığı kararlarla yeni bir iş yeni bir şehir deyip Besmeleyi çekip hayat savaşımına başladığı yıllardayız..Geçmişteki yaşamının debdebesini elinin tersiile silip sıfırdan bir hayata geçiş.Bakalım kahramanımız başarabilecek mi?
......Bir Deniz Ateşinin eşine yazdığı kitabında destek vermek editörlüğünü yapmak adına bura da.Ev Denizciliğin ve Dünyanın gezilen şehirlerinin ,ülkelerinin özel orjin parçaları ile dolu.Biraz fazla ve abartılmış gelse de kahramanımıza kendisinin evi olmadığının bilincin de işine bakıyor.Kitabı toparlayabilmek bu asil hanımefendi ile zaman geçirip hayat hikayesinden kareler dinlemek ve izin günü olan cumartesi -pazar da da gezmek..
İstanbul dünyanın kalbinin attığı şehir ,nicelerinin acı yasası ,nicelerinin zevk yasası olan şehir.
-
Kahramanımızın akşamları kendisine ait ve açtığı sanal sayfa da oyun oynuyor yazılar yazıyor.Oyun oynarken gelen mesajlara takılıyor ara ara.Hep övğü dolu yapış yapış mesajlar kalitesi yazım şeklinden belli olan..Kimilerini anında silen engelleyen kahramanımız yaşı küçük olanları yaptıkları yanlışı anlatabilmek ve bu düşün yanlışından kurtarabilmek adına yazışma savaşında tutuyor..Kimileri özür dileyerek ablacım affet diyor .Kahramanımız bu davranışlarının bir jigololuk olduğunu ve utanılması gereken bir şey olduğunu yüzlerce kez vurguluyor.
-Bazıları ise sen kadın değilmisin filanca ,filanca çok memnun bizden diye isimler veriyor..Yüzsüzlüğün ötesi bir de arsızlar diye düşünüyor kahramanımız.Ama kızamıyor yaşlı hemcinslerinin bu şekilde bu evlatları kullanmalarına basiyor küfürü...Engelliyor bu işi sanat haline getirmiş ya da yaşlı sürtüklerce bu duruma getirilmiş evlatları...
Aman Allahım yine bir mesaj selamsız sabahsız iltifatlar cahil bir söylem tarzı ve görgüsüzlük akan...Hınzırlık bu ya başlıyor kahramanımız yazanı deşmeye...
...Her zaman ki gibi hepsi ya bekar ...Ya da onları anlamayan eşşek,öküz karılarla evliler...Ya ne şansız adamım ben diyen bu türler aslında kendileri eşşek ve öküz....Neden mi eşleri içeride masum masum yemek artıklarını toparlayıp yıkarken çocuklarla uğraşırken..Adam bura da avlanma da! Ya da sex peşin de..Erkek ya hakkı bu...İçeride gün boyu ev temizlemiş çoluk çocuk ha birde varsa kocanın ana babasına bakmış akşam yapıp ettiği yemekleri önlerine koymuş...Ama bu karı eşşek ve beni anlamayan köylü bir öküz diyen adamla evli..! Ne üzücü değil mi?
Bir boy aynasının karşısına geçip kendine bakmayan bu adamların tek özelliği erkek olmaları!Ve karşılarındaki kadının statüsü ,mevkisi ne olursa olsun sadece zevk unsuru olarak bakmaları ve gerinerek yaklaşmaları:)İşte bunları öylesine bir zevkle ne olduklarının tuşuna getirmek kahramanımızın en büyük hobisi...Yenilen ve onca lafı yiyen bu babayiğitler ya hemen sen kadınmısın soğuk nevale filancalar beni nette beklerken sen bana neler diyorsun diye üste çıkmalar..Kahramanımızın o zaman filancaların zamanını al benim değil diye çıkışımı:) Kahramanımızın en vurucu darbeyi indireceği an ise şimdi;peki sen erkekmisin?
Gelen cevap aç neti gör bak bakalım erkekmiyim değilmiyim.....?
Oha yani sanki erkeklik sadece bedenlerdeki yapısal farkta!
-
Dedimya kahramanımızın en büyük hobisi bu salaklamalar /adam her nasılsa tüm yazışmayı ana sayfa da görene dek kendi adıyla sanıyla kükreyip duruyor hala:)))İşte bu nokta da deşifre olan o koca dev yerle bir .Zaman kaçma zamanı ..
Nedeni mi!
Asıldığı ve ya ona inanan diğer hatunlar görecekler ya!Pabuç pahalı...Deşifre etmese idi bu salak karı kolayca iftira da atardı..O kadın bana asıldı diye:)
Yapılmayan bir şey mi sorarım....?
Adımız kadın ya!
...............................................................Bir öykü ,bir gerçek,bir izlemden doğan............................................EMA
YORUMLAR
Yazınızı okudum...Gerçekte pek kimsenin irdelemediği, hatta herkesin artık alıştığı bu ambiansı çok güzel dile getirmişsiniz kutlarım.... Haddim olmayarak ben olayı farklı bir yönünü kısaca aktarıcam. Öncelikle imla hatası ve yazım için kusursa bakmayın. Bu sitede bir aydır falan yazmış oldum şiirlerimi paylaşıyorum kimseyle mesajlaşmıyorum kaba bir tabirle kimseye laf atmıyorum. Sadece beğendiğim şiirlere yorum yazıyor, şiirlerime gelen yorumlarada cevap yazıyorum...Bu bir aylık zaman diliminde (isimlerini vermiyeceğim) üç bayan benim face adresimi bulmuşlar bana arkadaşlık isteği gönderdiler. tabi kabul etmedim biriside vip üyeydi msj yazdı burda da yasakladım...Sürçü-lisan eylemiş isem affola, saygılar.