- 449 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TARLALAR
Allah aşkına söyleyin ,tarla işleri ile uğraşırken kim zevk almaz ki hayattan?Kim mutlu olmaz ki fidanların yavaş yavaş büyüdüğünü görmekten?Çıkıp ağaca meyve toplamaktan?Sebzeler yetiştirip onları sabırla çapalamaktan,sulamaktan ve zamanı geldiğinde sofrasında sağlıklı bir yemek yahut salata olarak görmekten?
Çiftçileri şanslı görüyorum.Yüksek katlı bir şirket binasında çalışmak?Tabi ki hoş tarafları var.Terfi eden arkadaşlarımız için hediye almak.Öğle vaktini güzel bir kafede geçirmek.Renkli partiler düzenlemek.Şirketin ilerlediğine hep birlikte tanık olmak ve kendini bu şirketin dolayısıyla elde edilen başarının bir üyesi görebilmek son tahlilde biz kavramıdır güzel olan şirketlerde.
Yahut dürüst bir gazete ve çalışanları.Duydukları haklı gurur ve başarıları paylaşmak çok güzeldir.
İnsanlar sevdikleri ve topluma yararlı olduklarını düşündükleri işlerde daha bir mutlu olurlar.Şirketler ekonomiyi geliştiriyordur ; dürüst gazeteler halkı bilinçlendiriyordur.Ortamlar farklıdır,yapılan iş farklıdır,ilişkiler farklıdır ama yaşanılan mutluluk aynıdır.
Ama ne yazsam boş.Tarlalar,dağlar,bağlar,bahçeler bambaşkadır.
Güzelliğini anlamayıp da fırsatı olduğu halde şöyle kırlara çıkmayan insanlara acırım.O güzelliği tadamadıkları için.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.