- 997 Okunma
- 3 Yorum
- 2 Beğeni
24 Mart Salı 2015 Ömrüm'ün Miladi Yarın
Bugün benim doğum günüm değil, yeniden doğacağım gündür.. Ömrüm’ün Miladi bugün olacak benim için.. Yarım yüzyılı geride bıraktım acısı tatlısıyla.. Bugün yeniden doğmak yeni bir hayata bir bebek gibi başlamak istiyorum.. Yanıma aldığım çok sevdiklerimle yeni ömrümün başlangıcında nelermi istiyorum..
Önceliğim sevmek ve sevilmekten yana ve hep çocuk kalmaya söz vermiş bir ruhla ruhumla bugün ve bundan sonra doğum günümü çocukça yaşayacağım..
İnşaAllah ve amin diyerek başlayacağım bu gün yeni hayata.. İstediğim her güzel şeye bu gün ve bundan sonra hislerim öyle diyor kavuşacağım.. Geçmişimde kötü yok kötülük yok ama acılar vardı yine olacak belki ama o kadar acıtmayacak yanımda olmasını istediklerim hep yanımda ve kalbimde olacak bugün yeniden doğacağım onlarla birlikte..
İlk bahar 24 Mart Salı müjdeler getirecek bana, yeniden doğduğum günümün hediyesi olacak 24 Mart Salı Koç burcuyum ve salı uğurlu günüm hayatımda hep güzel şeyler Salı gününe denk geldi.. Hislerim
bugün çok mutlu olacağımı müjdeliyor bana.. Dünyanın hiçbir şeyine malına mülküne değişmem yeniden doğuşumun alacağım o Bahar müjdesini.. Ruhumu çocuk tutmayı yarım yüzyıldada başardım, çocukça sevdim çocukça baktım her şeye olumsuzluklara bile kimseye düşman olmadım kimsede düşman olmadı bana..
Maddi imkan dahilinde bir şey yapamasamda, ağlayanla ağladım sevinenle sevindim dualarımdaydı hep sevdiklerim..
Bu gün hayatımın en özel günü mutlu sevindirici haberlerle yeniden doğacağım..
24 Mart Salı 2015 bugün ömrümün geri kalanının ilk günüdür.. Bana ve sevdiklerime hayırlarla müjdelerle gelsin diyorum ve içimdeki küçük kızın doğum gününü kutluyorum..
Kendime Doğum Günü Mesajım...
Meleğim herşey gönlünün istediğince güzel ve hayırlı olsun... Sevgilerimle..
(Hayat Felsefem..)
[Yalanın en tatlısından da olsa istemiyorum..]
[Gerceğin en koyu acısına en can yakanına razıyım...]
(Melekçe Mutluluk Yağmurları Yarın Benim İçin Yağacak, Ben Mutluluktan Sırılsıklam Olacağım)
Not:Bir gün öncesi eklemek zorunda kaldım bu yazı yarına özel yazılmıştı onu belirtmek istedim bir kaç gün burda sanırım olamıyacagım hastanede refakatçı kalacağım net olursa gelirim sevgi ve saygılarımla...