- 1004 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İŞTE AŞK BÖYLE BİR ŞEY
Çok heyecanlıydım..
Kalbim artık kaburgalarıma sığmıyordu.Sokakta yanından geçtiğim insanlar
Kalbimin atışını hissedebiliyor, sesini duyabiliyorlardı.
Çok heyecanlıydım..
Yollar daha bir uzun geliyordu, sonu yokmuş gibi.Bir an önce yanına gitmek,
Ona doyasıya sarılmak istiyordum.Attığım her adımda daha bir heyecanlanıyor, içim içime sığmıyordu.Ona kavuşacağım için çok mutluydum Ve uzaktan onu gördüm...
Heyecanlı ve bir o kadarda çocukça mutluydum.O an attığım her adım yollara sığmıyordu.Yanına gittiğimde, rüzgarın dağıttığı saçlarını topluyordu.
Ve göz göze gelmiştik.İşte o an anlamıştım..; geleceğimin o gözlerde saklı olduğunu.Ufak bir tebessümle ’nasılsın.?’ diye sordu, hiç bir şey söyleyemedim.
O an konuşamıyordum, sadece gözlerinde kaybolup güzelliğini seyre dalmıştım.Hafif bir rüzgar esti ve kendime geldim.
Sonra ’iyiyim, sen nasılsın.?’ dedim..’Bende iyiyim’ dedi ve gülümsedi.Gülüşüne hayran hayran bakıyor, bende gülüyordum.Aşık olduğum her halimden belli oluyordu.
O da bunun farkındaydı.O susuyordu, bende susuyordum.Sessiz bir filim gibiydi o anlar, gözlerim söyleyemediklerimi anlatıyordu.Yine rüzgar esti ve saçları dağıldı.
O saçlarını topluyordu, bense onu seyrediyordum.Bu bile onu seve bilmem için bir nedendi.Birden havada süzülen bir yaprak dikkatimi çekti.
Rüzgarın esintisiyle dalından koparttığı yaprak..; onun saçına konmuştu.Saçındaki yaprağı almak istiyordum, ama ya ters bir tepki verirse diyede endişeliydim ve sonra bir rüzgar daha esti,
saçından yaprağı usulca aldı ve yine yaprak havada süzülmeye başladı.Bir den saatine baktı ve şöyle dedi..; ’artık gitmem gerek..’
O an ona ’neden.?’ diye sormak istedim ama haddimi aşmış olacaktım..
Ve şöyle dedim ’peki..Sonra görüşürüz..’ gözlerime baktı ve ’bir dahası yok’ dedi.
O an cümleler dizilmişti boğazıma düğüm düğüm.
Konuşamıyordum ama gözlerim..; ’gitme kal benimle..’ diye haykırıyordu..
Gözlerini benden kaçırdı ve gitti..!
Mehmet GÜDÜ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.