- 508 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ŞÜKÜR KONUSUNDA BİR DİALOG
ŞÜKÜR KONUSUNDA BİR DİALOG
“Sen Tanrı ile konuştuğunda buna dua denir. Ama Tanrı seninle konuşursa ya Peygambersin yada deli”
Neredesin Firuze Filminden Alıntı.
Yer: Belh Şehri
Tarih: 11 Asır
Şakik-Belhi İbrahim Ethem’e sorar.
-Ya İbrahim Şükür konusunda ne yaparsın
-Bulunca şükreder, Bulamayınca sabrederim
-Horasanın köpekleride öyle yapar
-Peki siz ne yaparsınız
-Bulunca dağıtır, bulamayınca Şükrederiz.
Yer: Mana Alemi
Tarih: 20 Mart 2015 gece saat 02:15
ALLAH-Ü TEALA: Ya Muhammed şükür konusunda ne yaparsın
MUHAMMED: Ya rabbi iki görüş var. Ya İbrahim Ethem gibi bulunca şükredip bulamayınca sabredeceğim. Yada Şakik gibi bulunca dağıtıp bulamayınca şükredeceğim. İki görüşte güzel. İkiside Büyük Mutasavvıf. İkiside kutup yıldızı Şükür konusunda hangi görüşü kabul edeceğime karar veremiyorum.
ALLAH-Ü TEALA: Ya Muhammed bunu müzakere edelim.
MUHAMMED: Peki yarabbi
ALLAH-Ü TEALA: Şimdi İbrahim Ethemin görüşünü ele alalım. Bulunca şükreder bulamayınca sabreder. Allah Şükredenleri de sever Sabredenleride sever.
MUHAMMED: Güzel bir görüş
ALLAH-Ü TEALA: Şimdi Şakik’in görüşünü ele alalım. Bulunca dağıtır bulamayınca şükreder.
MUHAMMED: Ya rabbi bulunca dağıtması güzel. Sen cömertleri seversin ama bulamayınca şükretmesi bana mantıksız geldi. Olmayan bir şey için neden şükretsin ki.
ALLAH-Ü TEALA: Bunu Şakik’e soralım. Ya Şakik buraya gel.
ŞAKİK: Buyur Ya Rabbi.
ALLAH-Ü TEALA: Ya Şakik Muhammed Kulum. Bulunca Dağıtıp Bulamayınca şükretmeni mantıksız buldu. Olmayan bir şey için neden şükrediyorsun. Mantıksız değil mi?
ŞAKİK: Aşkta mantık aranmaz sultanım.
ALLAH-Ü TEALA: Ya Muhammed Şakik’e ne dersin
MUHAMMED:Müthiş bir cevap. Diyecek söz bulamıyorum.
Not: bu diyalog seslendirilemez senaryo haline getirilemez.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.