- 725 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YAKIŞMADI..
Karanlığa pat diye düşer mi bir insan ? Hayalleri varken kara bulut çöker mi hiç ummadığı bir zamanda ?
Nasıl yani diyorsun, bir kabus diyorsun ama uyanınca yine anlıyorsun acı gerçeği ..
Yaptığım süprizlerle küçük bir çocuk gibi mutlu oluyordun hatırlıyor musun? Deli doluyduk hep kafamıza eseni yaptık durduk sırf birbirimizden kopmayalım diye yalan mıydı ? Beni aniden alırdın kucağına yer zaman farketmezdi, seviyorduk ya birbirimizi. 12 13 yaşlarında annem beni evlat olarak görmemeye başladığında hep yatağımda ağlarken seni düşledim ben bana kol kanat gerip ilelebet sevecek o adamı..
Mısır patlatıp birbirimize sarıldığımız gün, beni kucağına alıp ağaca bağlattırdığın o ip aklımdan gitmiyor. Ne dilemiştim biliyor musun? Herkese inat beraber olmayı herkese inat sevgimizin daha da büyümesini, kocam olmanı..
Sırf kafa kız de diye içtiğim bonzaiyi balyi hapı esrarı saymıyorum bile sırf yanımda rahat ol diye sırf elimi bırakma diye ben herşeye göz yumdum.Bir şarkıyla geceleyin basıp gittiğimiz yerler, nikah tarihimizi almamız, alyanslara bakmamız hepsi birer oyun muydu ?
En son zamanlarda eksilerin artılarını götürüyor diyordun bana ben seni hep eksilerinle kabul ettim be birtanem. Yazık değil miydi bana yazık değil miydi bir kanadı kırık güvercinin diğer kanadını da kırmaya?
Canım yanmıyor artık boşluğa düştüm aşkım karanlıkta bir mum ışığı dileniyorum. Görsen beni tanıyamazsın çok zayıfladım hastalandım gözlerimi açamıyorum.
Ben inanamıyorum halen benim koynumda bir çocuk gibi olan adamın sıcaklığı var halen içimde arkamdan sarılıp ayaklarımı ısıtan şikayet etmeyen adamdayım ben halen. Çok üşüyorum aşkım içim titriyor. Aziz’in Esra ya yaptığını bana da sen mi yapıyorsun? O kadar mı basittim gözünde, peçete demeye dilim varmıyor.Sen beni babasız, sen beni sevgisiz, sen beni yapa yalnız bıraktın. O kadar mücadelenin sonucu bu mu olacaktı biz bunun için mi savaştık? Neden ayrıldınız diye sorduklarında, sevgimden benden kaçtı mı diyeyim? Bu kadar kolay mıydı içim kan ağlıyor ben seninle mutlu olmaya çabalarken sen bizi terkettin. Şuan biriyle konuşuyor musun kalbinde bir gram dahi yok muyum var mıyım bilmiyorum. Herkesi haklı çıkarttın yakışmadı benim sevdiğim adama benim sevgilime yakışmadı bu. Gururundan sevgimizi hiç ettin asla unutmayacağım bunu şuan zifiri karanlıkta yolumu bulmaya çalışıyorum halim yok ayağa kalkamıyorum. Gözüm kapalı güvendiğim insanda beni bıraktı şuan karşımdaki canavarı ben tanımıyorum. Tanımakta istemiyorum yazık ettin bize.. YAKIŞMADI ! Yakışmadı aşkım ..
Beni o karanlığın boşluğuna ittin boşluktan aşağı uçuyorum inanmıyorum, inanamıyorum..
Beni yarım bıraktın daha ben sana kahvaltı hazırlayacaktım, seninle rakı içecektik, adalara gidecektik.. Benim yüreğimi alıp gittin kolay mı sahi ? Ben üstesinden gelemiyorum da. Ben seni herşeyim bellemiştim tanımıyorum şuan ki adamı bu adam gaddar gamsız taş kalpli. Böyle bitmeyecektik biz böyle olmamalıydı, beni kirli hayatın ortasında bırakıp gitmeyecektin ben buna inanmamıştım. Benim sevdiğim adam elimi sımsıkı tutan beni koruyan insandı. Acizim güçsüzüm sevgimden yıprandım,nefes alamıyorum. Yakışmadı benim sevdiğime bu gidiş yakışmadı.. Halen inanmıyorum inanmaya başladığımda bu şehirden gitmiş olacağım. Tek isteğim kalbinden kolayca atabiliyorsan nolursun o ipi kopar ve tesbihi de at hoşçakal aşkım..