- 366 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TÜRK'üm Ben!
Gururluyum, güçlüyüm. Ben Türk’üm. Dünde Türk’tüm. Bugünde Türk’üm. Yarında Türk olacağım! Gözüm kapalı bu vatan için canımı vermeye hazırım. Tanrı Dağı kadar Türk, Hira Dağı kadar müslümanım!
Tarihte en kuvvetli, en kudretli millettir Türk milleti. Çok şükür aslımızda neslimizde bellidir.
Yıllarca bizlere; Türk olmaktan şeref duyanlar, vatanı böldürtmek istemeyen neferlere hep ırkçı, faşist ya da kafatasçı dediler. Kurban olduğum Türk askerimin, Mehmedimin kanıyla suladığı bu toprakları günümüzde bölmek isteyenler göklere çıkarıldı! Bebek katili, şeref yoksunu kan emici apoya ’’Sayın’’ diye hitap edilir oldu. Nereye gidiyor bu millet? Nereye gidiyor bu devlet? Gençlerimize neler oluyor? Beyinleri nelerle doluyor? Nedir bu yanlış batılılaşma, nedir bu özünü unutma?
Utanıyorum. Daha on beşinde şehit olan Mehmedimden utanıyorum! Ama bizler varolduğumuz sürece, biz temiz niyetli, vatan duygulu adam kokan Türk gençliği olduğu sürecebu vatan bölünmeyecek! Böyle geldi diye böyle gitmeyecek. Birkaç çoban artık milletimi güdemeyecek!
Bayrağımız asla inmeyecek! Ezanlarımız dinmeyecek! Bizler varolduğumuz sürece ucunda şehadet şerbeti olsa bile Türkiye’m asla bölünmeyecek!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.