UNUTMAK YADA UNUTULMAK
Bi unutulan olarak bunları yazmak istedim.İnsanlar neden sevdiğini söylediği arkadasını eşini dostunu niçin unutur yada unutmuş gibi davranır sorarım size acaba işimize gelmediğinden mi unutmuş gibi yapıyoruz.Biz insanlar hep kendimiz düşünür olduk bu zamanda sanki bizim dışımızda baska kimse yasamıyor çevremizde.Ben çocukluğumdan itibaren kimseyi unutmadım unutamada iyi yada kötü olsunlar birgün yolda karşılaştığın zaman rahatça merhaba demek varken neden köşe bucak kaçmayı saklanmayı düşünüyor.Bu zamana kadar yaşadıklarımdan anladığım su ki insanlara işine geldiği gibi davranmayı sevmiş vebenimsemişler kendisinden baskası önemli değil hep bi çıkar olmuş dosyluklar yada arkadaslıklarda.Geçmişte bi tanıdığımla karşılaştım ben onun yüzünü hatta ismini bile unutmamışken o beni hatırlamadı ancak tanıdığı zaman sanki ondan bişey isteyecek mişim gibi benden kaçmaya çalıştı.Acaba uzun yıllardır görmediğin yada görüşmeyeli belki 1-2 yıl olmuştur.Kendisini görünce sevinen arkadasına yada dostuna güler yüzle karşılık vereceği yerden neden kendini ondan uzak tutmaya çalışır.Halen bunu yaşamaktayım bugün konuşuyorsun yarın kimsiniz tanıyamadım diye sorular sormaya baslıyor.Şimdi diyeceksinizki demek ki seni hatırlatan iyi bi iz bırakamamıssın asla kabul etmiyorum böyle bir şeyi kabul etmiyorum illa ki hatırlanmak için kötü yada iyi izler mi bırakmak gerek gerçi iyilikten çok bi kötülük yaparsan bu zamanda daha fazla hatırlanıyorsun.
OLUMLU YADA OLUMSUZ YORUM VE ELEŞTİRİLERİNİZİ BEKLİYORUM.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.