BU HAFTA HEPİMİZN HAFTASI!
Engelli olmak bu ülkede zoru başarmaktır...Dışlanırsın,alay konusu olursun,kırılırsın belkide en kötüsü aciz olan bizlerin sözde gören ama aslında kör gözlerin bakışlarına katlanmak zorunda kalırsın.
Acırlar acırlar da ellerinden geleni yaparlar mı?Alay edenler kendilerinin alaya layık olduğunu bilirler mi?Gerçekten onlar mı engelli olanlar? HAYIR! Onları normal insanlardan farklı gören bizleriz asıl engelliler... Bunu farkına varamayacak kadar körüz,sağırız.. Söyleyemiyecek kadar dilsiz oluruz.Düşünemeyecek kadar aciz...
Onların başı hep dik olsun.Onlar değil eksik olan...Onları görmezden gelen onlara hiç bir imkan tanımayan bizleriz eksik olan!
Kaldır başını görmeyen gözlerinle tanımaya çalış hayatı!Senin suçun mu?Hayır suç değil senin imtihanın.Kaldır başını sen değil sana tuhaf gözlerle bakanlar eğsin başlarını!
Kaldır başını duymamak senin suçun değil!! Seni duyamayanlar seni hor görenler eğsin başını!
Kaldır başını yürüyememek senin suçun değil!!Suç kimde biliyor musun?Suç otobüslerde senin için yer ayırmayanlarda! Suç kimde biliyor musun? Yollarda sana imkan tanımayan sadece cebine girecek beş kuruşun hesabını yapanlarda! Sen dik dur ki onlara utanmasını öğret!!
KALDIRIN BAŞINIZI Kİ! Biz başımızı eğmeyi öğrenelim!Siz gocunmayın,utanmayın ki biz utanmayı öğrenelim!Dik durun ki engelinize rağmen bizden hiçbir farkınızın olmadığını görelim.Biz acizliğimizi sizin sabrınızla,azminizle örtelim.
KALDIRIN BAŞINIZI Kİ hayat dersimizi alalım sizden.Her an geçirdiğimiz her saniye sizinle aynı kaderi paylaşabileceğimizi anlayalım.Bizim size değil, sizin bize öğreteceğiniz çok şey var! BU HAFTA SİZİN HAFTANIZ DEĞİL BU HAFTA HEPİMİZİN HAFTASI!!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.