- 819 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
YOL GÖRÜNDÜ
Sizin muhabbet kuşunuz var mı?Ya da şöyle sorayım.
Heyecandan kafesinden, çıkmak için huzursuzlaşan, yerinde duramayan, çırpınan bir muhabbet kuşu gördünüz mü?Benim kalbim bu günlerde aynen öyle…Yüreğim sol göksümün altından fırlayacak gibi.
Bizler insanız. Nefislerimizin esiriyiz. Önüne kattığı her şeyi sürükleyip götüren bulanık seller gibi zevklerimizin peşinden sürüklendiğimiz çok olmuştur.Benim de oldu. Olmaz olur mu?Bilerek ya da bilmeyerek işlediğim çok günahım oldu.Günahlarımı sizlere anlatırsam öteki tarafta bana şahitlik edersiniz. Onun için anlatmıyorum.
Yapacağımız yolculuğu hiç hayal etmemiştim. Hiç planımda yoktu. Her şey küçük kızımınbir telefonuyla değişti.
“Hazırlanın baba gidiyorsunuz.”
Uykularımız kaçtı. Hayallerimiz yıldızlandı. Ağaçlar çiçek açtı, meyve verdi.Dünyaya bakışımız değişti.
Bu sitede dini içerikli yazı yazmak âdetim değildir. Hatta karşıyımdır da.Bu yazı çırpınan yüreğimin tezahürüdür sadece…Af dilemeye gidiyoruz.Yeni bir hayata “merhaba” demeye gidiyoruz.Elinden tutacağım eşimle” LEBBEYK ALLA HÜMME LEBBEYK demeye gidiyoruz.
Say yapmaya gidiyoruz.Nasip olursa biz yakında UMRE ye gidiyoruz
Hayırlısıyla dönersek, yine yazılar yazacağım. Sizlerin yazdığı güzel yazıları, şiirleri okuyacağım.
HAKKINIZI HELAL EDİN…
YORUMLAR
Bedri Tokul
ALLAH SİZEDE NASİP EDER İNŞALLAH...
SAYGILARIMLA....
Oh, çok sevindim. Annem babam gitmiş kadar. Allah kabul etsin yolculuğunuzu. Ne mutlu size. Döndükten sonra daha önce yaşadığınız günler çok anlamsız gelecek size. İnşallah hayırlarla güzelliklerle gidin gelin. Bizim için dua etmeyi de unutmayın Bedri Abicim. Sabah sabah sevincim oldunuz.
Hayırlı yolculuklar. Peygamber diyarına sefa ile gidin...
Saygı ve selamlarımla.
Bedri Tokul
Dualarım siz sevdiklerim ve sevenlerim için hatta tüm insanlık için olacaktır. ALLAHIM İNŞALLAH ELİMİ BOŞ GÖNDERMEZ...
HAKKINI HELAL ET ...
Aynur Engindeniz
Hocam yolunuz açık olsun. Sizi çokça tebrik ediyorum. İnsanlık günah denizinde yüzerken siz anadan doğma günahsız olmaya gidiyorsunuz. Bu harika bir duygu olmalı. Lütfen orada bana da dua ederseniz çok sevinirim. Belki sizin dualarınızla ben de daha güzel bir duruma kavuşurum. Allah kabul etsin.
Fiy emanillahi :)
Bedri Tokul
Dualarım sevdiklerim ve sevenlerim hatta tüm insanlık içindir...
En iyisini Allahım bilir.
ANCAK ; Benim gözümde dürrü gühersiniz.
Selamlarımla...
Değerli Abim.
Şimdiden Allah kabul eylesin diyorum. Çok çok sevindim. İnşallah huzur içinde gider, huzur içinde dönersiniz.
Kutsal topraklara bizim de selamımızı götürün ve dua edin bizler için ki bize de nasip eylesin Rabbim
Selam ve sevgilerimle.
Bedri Tokul
Hatta senin için özel bir duamda olacak...
Evinin nüfusunun bir kişi daha artması için...
ALLAHA EMANET OL KARDEŞİM...
selam götür bizlerden de ,
Allah kabul etsin dualarını da.
Saygılarımla.
Bedri Tokul
adresine ileteceğim inşallah...
ALLAHA EMANET OL.
Bedri Tokul
DUALARIM SİZLERLE OLACAK.
ALLAHA EMANET OLUN...
bunu çok konuştuk usta....sen farklı birisin....bu yolda da fark yaratacağına canı gönülden inanıyorum yolun açık olsun güzel insan saygılarımla
Bedri Tokul
Sen beni en iyi bilenlerdensin.
Çok esdim, çok tozdum.
Artık sakinleşme zamanı...
ALLAH UTANDIRMASIN.
SELAM SANA, SAYGI SANA...
enişte ne güzel bir yazı bu böyle..gönülden dökülenler akdenize sıgmaz olup taşmış...hayırlısı ile gidip dönmek nasip olsun..amin..selam götürünüz bizden kutsal topraklara....selam ve dualarımla
Bedri Tokul
Dualarım ; SEVDİKLERİME, SEVENLERİME VE BÜTÜN İNSANLIĞA OLACAKTIR.
Allah niyetimizi boşa çıkarmasın.
ALLAHA emanet olun...
SELAM VE SAYGIYLA...